JensV
Legacy Member
Heb deze bon gekregen maar hetgeen ik ermee wil kopen hadden ze niet meer in de MM.
Aaangezien ik niet direct iets anders wil kopen, probeer ik dan maar een beetje cash terug te winnen..
Minimum: 25€ (verzendkosten voor mij)
Bon aangekocht ergens in december in MediaMarkt Antwerpen..
Aaangezien ik niet direct iets anders wil kopen, probeer ik dan maar een beetje cash terug te winnen..
Minimum: 25€ (verzendkosten voor mij)
Bon aangekocht ergens in december in MediaMarkt Antwerpen..
