Archief - TK: BMW 316I Compact, gekeurd!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
BMW 316I Compact te koop in goede staat, wagen heeft bouwjaar 12/98, maar is reeds het model uit 1999. Is ongevalvrij, heeft 109.000 km op de teller, komt van eerste eigenaar en is reeds gekeurd! Wagen beschikt over volgende opties:

- Airco
- Radio/CD
- Centrale vergrendeling
- Elektrische ruiten
- Servostuur
- Airbags
- Metaalkleur
...

Voor meer vragen of informatie, mail gerust of bel naar 0478/09.41.35

pics: BMW 316I Compact gekeurd! aangeboden > BMW > Auto's > kapaza.be

Selderijstok

Legacy Member
Fiscale PK ? Of wat kost de verzekering u ? Heb een nieuw voiture nodig :sad:

_ns_

Legacy Member
Sorry over uw bod overgekeken, maar da's toch een pakje te weinig he :).

_ns_

Legacy Member
Daarmee zeker geen solden he :D :p.

Selderijstok: een 8 PK gaat dat zijn :).

boy1308

Legacy Member
tja als ik eens kan kome kijke, testrit doen en je zorgt ervoor da alles in orde is (80 puntenkeuring zonder gebreken) kan ik er wel wa bijkappe :)

_ns_

Legacy Member
Keuringkaart zit erbij, geen gebreken :). Plakken zijn er wel af, ma soit, er zou toch een beetje veel bijgekapt moeten worden :p.

_ns_

Legacy Member
Heb ik er hier idd niet expliciet bijgezet, excuses. €3400 is de richtprijs :).

NoizeSuppressor

Legacy Member
das ne faire particuliere prijs voor die km's en gekeurd... Ik heb net ook een compactje op de kop getikt (wel recht van handelaar) voor men madam, die zijn zwaar genoeg daarvoor :D

boy1308

Legacy Member
mmm ja net iets boven ons budget, zal het overlegge met de bazin ;)

_ns_

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
das ne faire particuliere prijs voor die km's en gekeurd... Ik heb net ook een compactje op de kop getikt (wel recht van handelaar) voor men madam, die zijn zwaar genoeg daarvoor :D

Dank u :), 'k zeg het, ik zou die nog voor mezelf als eerste auto willen, maar m'n zus wilt hem verkopen :p.

boy1308 zei:
mmm ja net iets boven ons budget, zal het overlegge met de bazin ;)

Ok, doe maar en een (deftig) bod doen is niet verboden ;).

Selderijstok

Legacy Member
Zal er eens over praten met mijn moeder.

Euh..dom vraagje: benzine of diesel :p ? Sorry, ken daar niks van.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Selderijstok zei:
Zal er eens over praten met mijn moeder.

Euh..dom vraagje: benzine of diesel :p ? Sorry, ken daar niks van.

Bij BMW duidt de 'I' steeds op injectie oftewel benzine. Anders is 't bijvoorbeeld 318d...

boy1308

Legacy Member
mijn madam zegt 2250 eur of niks, want die moet nog op lpg gezet worde.....

_ns_

Legacy Member
IS idd benzine :), bedankt voor de interesse boy, maar das niet haalbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan