donmarco
Legacy Member
Joeee de mannen,
Ik heb teveel materiaal enzo.. En dus moet er wat de deur uit. Kga mij volledig toeleggen op de keys..
Ik heb te koop:
Een 50 watt basversterker van het merk Rebel. Da klinkt nie direct bekend in de oren, omdat ja het niet bekend is. :-> Maar desalniettemin een fijne amp.
En ook daarmee een mooi prijsje:
minimumprijs: 45 euro
Meeneemprijs: 50 euro
Dan ook nog een basgitaar:
Cort Action Bass. Paar jaar oud. En eigenlijk totaal nie veel op gespeeld. Long scale=24frets. Zwart. Zeer goede beginnersgitaar voor zo'n prijsje:
minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 110 euro
foto's hier : gitaar :
amp : http://www.dropshots.com/donmarco#date/2008
btw, de orgel is ook te koop: als iemand interesse heeft pm me!!
groetjes!!! marco..
Doei!
Mvg, marco.
Ik heb teveel materiaal enzo.. En dus moet er wat de deur uit. Kga mij volledig toeleggen op de keys..
Ik heb te koop:
Een 50 watt basversterker van het merk Rebel. Da klinkt nie direct bekend in de oren, omdat ja het niet bekend is. :-> Maar desalniettemin een fijne amp.
En ook daarmee een mooi prijsje:
minimumprijs: 45 euro
Meeneemprijs: 50 euro
Dan ook nog een basgitaar:
Cort Action Bass. Paar jaar oud. En eigenlijk totaal nie veel op gespeeld. Long scale=24frets. Zwart. Zeer goede beginnersgitaar voor zo'n prijsje:
minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 110 euro
foto's hier : gitaar :
amp : http://www.dropshots.com/donmarco#date/2008
btw, de orgel is ook te koop: als iemand interesse heeft pm me!!
groetjes!!! marco..
Doei!
Mvg, marco.

