Archief - [TK] Basversterker + Basgitaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donmarco

Legacy Member
Joeee de mannen,

Ik heb teveel materiaal enzo.. En dus moet er wat de deur uit. Kga mij volledig toeleggen op de keys..

Ik heb te koop:

Een 50 watt basversterker van het merk Rebel. Da klinkt nie direct bekend in de oren, omdat ja het niet bekend is. :-> Maar desalniettemin een fijne amp.
En ook daarmee een mooi prijsje:

minimumprijs: 45 euro
Meeneemprijs: 50 euro

Dan ook nog een basgitaar:

Cort Action Bass. Paar jaar oud. En eigenlijk totaal nie veel op gespeeld. Long scale=24frets. Zwart. Zeer goede beginnersgitaar voor zo'n prijsje:

minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 110 euro

foto's hier : gitaar :
022010.jpg

amp : http://www.dropshots.com/donmarco#date/2008

btw, de orgel is ook te koop: als iemand interesse heeft pm me!!

groetjes!!! marco..

Doei!

Mvg, marco.

Sick`

Legacy Member
jah, locatie en fotokes plz :)

ni voor mezelf, mor voor een ander :)

donmarco

Legacy Member
oh sorry mannen da wask vergeten.. En gij zijt wel snel moet k zeggen. :D

edit:
Ohja, 1 opmerking over de foto van de gitaar. Dat is mijn gitaar niet. t enige verschil is dat die van mij niet zo hard blinkt. lol..

edit2:

Ik zit op kot in Leuven dus moest ge van ver komen.. ge weet wel.

Dus:

foto's staan ondertussen online.

Ik woon in bree,Limburg, België.

donmarco

Legacy Member
uppppp

ohja staat ook op marktplaats en kapaza. bod van 50euro op kapaza voor de versterker.

yuuuuu

Sick`

Legacy Member
Kunde het naar een locatie krijgen dat < 1h30 rijden is van Ekeren? Zoja, kweet ni of het bod iets uithaalt, maar anders misschien handig om de boel op gang te laten komen: bod van 50 euro op de basgitaar.

donmarco

Legacy Member
onder de 100 gaat die niet weg. Ik zie dat em nieuw rond de 220 euro is. Dus mijn prijs is 50%.. vind k mooi

Ik kan ze tot in leuven krijgen. Da's normaal wel dichtbij genoeg aangezien belgie niet groter is dan men linker neusgat :D

donmarco

Legacy Member
laatste up.. kom op lui.. tien euro eraf = 150 euro voor dit mooie setje..

yooeeeee

MangleR

Legacy Member
kan je iets anders op die bassversterker aansluiten ook?
zoals bv gewoon output van ne radio, pc ofzo, kzeg maar iets
of enkel te gebruiken in combinatie met die gitaar?

eapresley2

Legacy Member
ge kunt daar gerust ne radio op aansluiten,maar zal nie goe klinken vrees ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan