Archief - [TK] Asterix Stripboeken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleMees

Legacy Member
Ik heb hier een kleine "Asterix" collectie. Misschien zijn hier een paar "Asterix" verzamelaars die nog een paar boeken missen in hun collectie. Je zal deze boeken waarscheinlijk niet meer vinden in de winkel.

De strips die ik in mijn bezit heb zijn tientalle jaren oud. Sommige meer dan 40 jaar oud!

De prijs bepalen jullie zelf. Als er geboden wordt dan wacht ik 24h zodat iemand er ook op kan bieden, zoniet, dan krijgt de eerste bieder de strip.

Laagste bod: 2 euro per strip

Nummer 16 gaat alleen maar weg voor een mooi prijsje aangezien dit één van de eerste Nederlandstalige Asterix strips ooit is.

1. Asterix in Hispania
2. Asterix in Indus-land
3. Asterix en de olympische spelen
4. Asterix op Corsica
5. De Odyssee van Asterix ( Vlaamse uitgave )
6. Asterix en de Helvetiërs
7. Asterix en de lauwerkrans van Caesar
8. Asterix en de koperen ketel
9. Asterix en de Gothen
10. Asterix en het geschenk van Caesar
11. Asterix en het ijzeren schild
12. Asterix en het 1ste legioen
13. Asterix en de Britten
14. Obelix & Co
15. Asterix en de Belgen
16. Asteris, De Galliër ( één van de eerste 6000 Nederlandstalige strips ooit uitgebracht, gedrukt in 1961 )
17. De zoon van Asterix
18. De Romeinse lusthof
19. Asterix en de gladiatoren
20. De kampioen
21. Asterix en de ronde van Gallia
22. Asterix en de ziener
23. Asterix en de intrigant

Indien je een strip afkoopt, kan je deze afhalen in Hasselt ( station ), Diest ( Station ), Schulen ( Station ) of in Herk-de-Stad ( Centrum ). Verzenden is ook mogelijk, maar dan betaalt u de verzendkosten.

extremepc

Legacy Member
ben slecht in bieden

wat stel je voor is voor men neefje

Malkavian

Legacy Member
Kheb me geaboneert op deze thread dus ik ik reageer zeker als er fotos op staan. Kwestie van de staat van de boeken te zien enz.

Kheb zo onlangs strips gekocht en thuis bleek dat er plekken van Koek enz in de boek zelf was. Redelijk degoutant. Dus ik vertrouw dat de inhoud er goed uit ziet (geen gekleurde pagina's enz enz ) leeftijd kan je natuurlijk nooit weg steken :)

JelleMees

Legacy Member
Malkavian zei:
Kheb me geaboneert op deze thread dus ik ik reageer zeker als er fotos op staan. Kwestie van de staat van de boeken te zien enz.

Kheb zo onlangs strips gekocht en thuis bleek dat er plekken van Koek enz in de boek zelf was. Redelijk degoutant. Dus ik vertrouw dat de inhoud er goed uit ziet (geen gekleurde pagina's enz enz ) leeftijd kan je natuurlijk nooit weg steken :)

Ik heb nu alle strips één voor één bekeken en bij 2 strips ga ik de prijs omlaag halen naar 1.5 euro:
- Asterix en het 1ste legioen ( scheurtje op 1 pagina, heb ik wel nog kunnen plakken met plakband )
- Asterix op Corsica ( klein plekje op een pagina, niets goor of zo, ik weet niet wat het is )

De rest is in perfecte staat. Geef mij gewoon 5 opdrachten. Daar bedoel ik mee, zeg van wat ik van welke strip een foto moet van trekken, dan weet je dat ik niet zomaar een foto trek van een pagina waar niets mee scheelt. ;)

Malkavian

Legacy Member
Gho als ik een overall beeld krijg van de ruggen van de strips dan zie ik al snel of hoe goed ze zijn ;)

Ik vertrouw erop dat iemand die zo lang de strips bijhoud ze ook in goede staat houdt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan