Archief - [TK] 4 tickets "TOKIO HOTEL"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Hellow,

ik verkoop 4 tickets van Tokio Hotel ("1000 hotels European Tour").

Waar? vorst nationaal
Wanneer? 3 maart 2008 om 19u30 (deuren 17u30)

Ik verkoop ze in naam van iemand anders, waren gekocht voor de dochter maar die haar rapport was niet goed dus ze mag niet gaan ;)

Prijs per ticket was 36€, natuurlijk willen ze er zo veel mogelijk nog van!

Doe een bod...


Grtz

//edit: staat ook op kapaza

Prime-Omega

Legacy Member
Wat dacht je van €150 ( 4x36=144 )? Ik zoek er al een tijdje ( ok stiekem mijn vriendin want ik luister er niet graag naar maar kom dat moet zij niet weten ) :p.

M_N_M

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Wat dacht je van €150 ( 4x36=144 )? Ik zoek er al een tijdje ( ok stiekem mijn vriendin want ik luister er niet graag naar maar kom dat moet zij niet weten ) :p.
genoteerd, ik laat dit de verkoper weten en indien OK, dan zijn ze voor u.

_ns_

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Wat dacht je van €150 ( 4x36=144 )? Ik zoek er al een tijdje ( ok stiekem mijn vriendin want ik luister er niet graag naar maar kom dat moet zij niet weten ) :p.

Uw ziel verkopen voor uw vriendin met een slechte muzieksmaak :sad: :p

Consider as a free up :p.

Prime-Omega

Legacy Member
@ NS boy : Daar gaat mijn ziel dan maar... €205

Hekje#

Legacy Member
Je moet natuurlijk wel oppassen met die kapaza, heb daar ook al vaak gehad dat mensen boden, maar dan uiteindelijk 2 maanden niets van zich lieten horen, voor de threadstarter hoop ik dat ze daar verkocht geraken natuurlijk (en @ prime-omega: ik zou nog niet wanhopen, mss heb je ze nog voor 205 fzo)

cir

Kwertie

Legacy Member
@ reporter

De threadstarter heeft hier geen minimumprijs aan die hoger is dan de aankoopprijs. Je kan hem dus niet aanzien als "winstbejager" (of hoe moet'k het zeggen :p). Dat mensen nu eenmaal meer bieden dan de aankoopwaarde is leuk meegenomen, maar in dit geval is het geen winstbejag he.

Prime-Omega

Legacy Member
Als ik vind dat je ze met winst doorverkoopt ga ik vooral €205 bieden. Dat vind ik dan ook wel laag hoor, mensen valselijk beschuldigen zonder ook maar enig bewijs. Ik wou ( en wil nog altijd ) die tickets dolgraag hebben, waarom zou ik je er dan voor reporten?

@ Kwertie : Er misschien even bij zeggen wie het was zodat ik de schuld niet krijg?

M_N_M

Legacy Member
sorry, dacht dat jij het was omdat je ze niet gewonnen had en ik zie niet direct in waarom een ander iets zou reporten zonder in de thread te posten..

Excuses!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan