Archief - [TK] 2x Synq XTRM-1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
Zoals de titel al zegt, 2 Synq XTRM-1 draaitafels te koop, met Ortofon Concorde Pro naalden.

Meer details en foto's op kapaza: link

desert storm

Legacy Member
ze zijn niet van mij, maar van m'n maat, contacteer hem best via kapaza ;)

Winters

Legacy Member
De set mag weg voor de MIN prijs van 800euro. Lager ga ik niet

De TT's zijn bij wijze van spreken pas ingespeeld, dus amper 20 keer gebruikt ofzo... Werken perfect, 3 ongebruikte naalden, ...
Ze zijn uitgebreid te testen/bezichtigen te Sint-Niklaas, vlak nabij de E17.

Laat maar iets weten!

Winters

Legacy Member
Zonder case met 1 element en 2 naalden is het 350, 400 met case...

of een goed bod?

Winters

Legacy Member
dacuba zei:
TT + Stantonnaald = €350 NIEUW ???

tt + element @ €200

ja lol, das geen vergelijking he :rofl:

je gaat toch ook geen 200euro betalen voor een Pioneer DJM800 omdat de Behringer DJX700 der de namaak van is en maar 200euro kost... :wtf: :wtf: :wtf:

EDIT/ BTW: die stanton naald die standaard bij de Synq zit, das werkelijk rommel! En 8/10 gevallen is het enkel het element...

Trouwens: je krijgt er de originele doos en dat element bij dan! voor niks ;)

Winters

Legacy Member
300 met 1 jaar garantie, ortofon CC pro element+naald
prijs is voorlopig... verkoop liever in set, daarmee!

voor 400euro heb je er een flightcase en 2 extra naalden bij....
en dit zijn deftige custom made FC, geen china brol van 60euro/stuk!

Winters

Legacy Member
dacuba zei:
Waar zijn ze aangekocht dan ? En hoe oud waren ze weer ? :$

Aangekocht te Key Music (Ankerstraat - Sint-Niklaas, erkend dealer, check website www.keymusic.com) in februari 2007 (dus nog nog een jaar en dikke maand garantie op...)

ericbetaald zei:
Niemand heeft dan ook 6 Concordes nodig

Lang verhaal waarom dat er zoveel zijn...

Winters

Legacy Member
dacuba zei:
En heb je dan een prijs met element zonder naald zonde FC?

Hier is de prijs van een bekendere winkel in Genk: klik. Daar zou ik dus €339 betalen. Geef een goede prijs dus :)

wat ben je met het element zonder de naald?
die winkel in gent verkoopt er trouwens enkel de CEL bij (het element dus) en niet de naalden van stanton... dan krijg je der bij mij ook gratis bij...

doe maar een bod... ik heb een koper voor de gehele set en die geeft 800euro (inc fc enzo) maar dan moet ik nog 2 maanden wachten...
dus 400euro inc case, element en 3 naalden

PapaGanz

Legacy Member
Winters zei:
Aangekocht te Key Music (Ankerstraat - Sint-Niklaas, erkend dealer, check website www.keymusic.com) in februari 2007 (dus nog nog een jaar en dikke maand garantie op...)



Lang verhaal waarom dat er zoveel zijn...

Verkoop die dan gewoon apart..

Winters

Legacy Member
PapaGanz zei:
Verkoop die dan gewoon apart..

kan ik ook doen, maar dan verkoop ik de draaitafels pas los als ik de cases verkocht krijg... dus als iemand enkel cases wilt!

PapaGanz

Legacy Member
Ik bedoel, verkoop die verdomde naalden apart :p
Die jagen uw prijs de hoogte in, en niemand is er iets mee.

Je verkoopt een auto toch ook niet met 6 sets velgen

Winters

Legacy Member
PapaGanz zei:
Ik bedoel, verkoop die verdomde naalden apart :p
Die jagen uw prijs de hoogte in, en niemand is er iets mee.

Je verkoopt een auto toch ook niet met 6 sets velgen

tgaat hem over de cases, niet echt de naalden...

Winters

Legacy Member
welp zei:
me is interested in de cases. Hoeveel voor de 2?

60euro/stuk --- 110 per 2 stuks
(zijn custom made, dik stevig hout, goede staat, handvat, metalen profiel dus geen alu rommel,...)

miss dat we bij deze dan toch zijn vertrokken om los te verkopen...?!

__hanske__

Legacy Member
Broer is geïnteresseerd. Is heel die set nog als geheel te koop? Stuur anders pm met je e-mail naar me!

Gtz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan