Zatte_Bjorn
Legacy Member
Heb 1 pocketbike van mezelf, en eentje van kameraad tekoop staan.
Zijn van die chinese dingskes. Aan mijne pocketbike zijn er geen prullen aan (Blauwe) Is niet veel op gerede, weg wegens tijdgebrek (school, vriendin..)
Minpijs: 80
Meeneemprijs: 100
Foto
Den andere van mijn kameraad, heeft platte band maar wordt nog opgeknapt.
Ook krijg je hierbij Technigas uitlaat, en de originele uitlaat.
Hij heeft ook nog een andere rode pocketbike voor onderdelen. (Ketting, achterband en de gas is eraf. Voor de rest zijn alle onderdelen prima in orde)
Voor als ge uw cillinderke is vastrijdt ofzo kunde hem rap vervangen..
Minpijs: 120
Meeneemprijs: 150
Foto
Staat ook op kapaza natuurlijk
Zijn van die chinese dingskes. Aan mijne pocketbike zijn er geen prullen aan (Blauwe) Is niet veel op gerede, weg wegens tijdgebrek (school, vriendin..)
Minpijs: 80
Meeneemprijs: 100
Foto
Den andere van mijn kameraad, heeft platte band maar wordt nog opgeknapt.
Ook krijg je hierbij Technigas uitlaat, en de originele uitlaat.
Hij heeft ook nog een andere rode pocketbike voor onderdelen. (Ketting, achterband en de gas is eraf. Voor de rest zijn alle onderdelen prima in orde)
Voor als ge uw cillinderke is vastrijdt ofzo kunde hem rap vervangen..
Minpijs: 120
Meeneemprijs: 150
Foto
Staat ook op kapaza natuurlijk


blauw