Archief - terminator 2 judgment day flipperkast, pinball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cele

Legacy Member
Ik heb hier nog een williamson terminator 2 flipperkast staan die in de weg staat

Hij werkt nog maar 2 effectjes dienen eens nagezien te worden (kleine kost)

hij is geconverteerd op € en komt met sleutels en handleiding.

Op internet zie ik dat deze te koop staan tot 3000$

Ik weet niet wat ik ervoor kan krijgen in belgie en wacht vooral de reacties af

Staat ook op 2dehands

cele

Legacy Member
ik heb al een bod van 1200€ via 2dehands

balletje blijft links vast zitten in een effect en hij wil niet altijd schieten (wrs loszittend kabeltje)

Desert

Legacy Member
verkoop ze dan maar zo een kast gaat in goede staat max 1500 euro

Kenneke10

Legacy Member
Voor 300€ zal je die mankementen wel kunnen verhelpen denk ik.

Che Guevara

Legacy Member
Voor 1200 euro zou ik mij haasten dat ze verkocht want dergelijk bod ga je geen tweede keer krijgen onlangs indiana jones op rommelmarkt zien staan , uitverkoop van cafe
Ze vroegen smorgens 600 euro en mijne maat heeft ze savonds opgeladen voor amper 200 euro (toegegeven wel een koopje ) en deze was volledig in orde




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Desert

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Voor 300€ zal je die mankementen wel kunnen verhelpen denk ik.

Staat dan ook max heb er hier 2 en geraak er met moeite vanaf :) Een normale prijs is 1200 a 1300

een indiana jones in goede staat vind je niet onder de 2000 euro
Zou zelf niet begrijpen waarom een cafe een uitverkoop doet vermits deze meestal door een firma geïnstalleerd worden, en bijna nooit eigendom zijn.
En anders kom ik ze met plezier halen bij uwe maat voor 1000 euro verdient hij iets

tjeuken

Legacy Member
Waarom op 2dehands enkel foto's plaatsen van de kast die uitstaat? Als hij toch in "topconditie" is zet die dan eens aan en neem enkele foto's. En liefst deftige foto's van het speelveld en de shooter lane.
De kleine kost van die 2 effectjes te herstellen was voor jou dan toch niet klein genoeg precies...

cele

Legacy Member
zal deze avond eens foto's nemen met de lichten aan

de kleine kost doe ik idd niet omdat er hier toch niemand meer naar kijkt en ik dan de moeiete moet doen om deze naar een herstelplaats te brengen (eerder uit luiheid dus, en da ding weegt!! :D )

via 2dehands trouwens immens veel reactie gehad en de eerste persoon komt morgen een kijkje nemen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan