DeGreg
Legacy Member
Zoals titel al aangeeft ; in ongeopende verpakking van Telenet zelf. Met de doos. Zo'n nieuw type draadloze modem . Zit precies wel gene coaxkabel bij.
Daarstrax teruggevonden bij 't opruimen. Ik denk dat ie hier vorig jaar is vergeten door de installateur.
Ik heb er al ene ( dezelfde) dus gaat ie de deur uit.
Startbod 1 € , zal ne meeneem zetten op 30 €. Afsluiten zal ik nog zien. Niet te lang.
't Is den deze : http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-een-wireless-modem-en-wat-zijn-de-voordelen
Afhalen regio 3580 , verzending via Kiala of post.
Betalen met overschrijving , cash of Paypal.
Daarstrax teruggevonden bij 't opruimen. Ik denk dat ie hier vorig jaar is vergeten door de installateur.
Ik heb er al ene ( dezelfde) dus gaat ie de deur uit.
Startbod 1 € , zal ne meeneem zetten op 30 €. Afsluiten zal ik nog zien. Niet te lang.

't Is den deze : http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-een-wireless-modem-en-wat-zijn-de-voordelen
Afhalen regio 3580 , verzending via Kiala of post.
Betalen met overschrijving , cash of Paypal.

