swiers
Legacy Member
Ik wil graag mijnen boss mt-2 (metall zone) te ruil aanbieden.
Ben op zoek naar een pedaaltje ala blues driver.
Maar ook oudere pedaaltjes zijn welkom, op zoek naar een vol en warm distortion geluid, afgerond (of mogelijk op scherpte te regelen)
Als je iets hebt let me know
ps geen berhinger pedaaltjes
Ben op zoek naar een pedaaltje ala blues driver.
Maar ook oudere pedaaltjes zijn welkom, op zoek naar een vol en warm distortion geluid, afgerond (of mogelijk op scherpte te regelen)

Als je iets hebt let me know
ps geen berhinger pedaaltjes