Archief - Te geef:2 movie posters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
2 grote posters van:

ali g in a house
mindhunters


gratis af te halen, of in brugge af te spreken.
of aan daikin europe, oostende

geen pics van die van mindhunters, camera is mee met zus. ze zijn wel nog in heel goeie staat!
(die van ali g is nog noois gebruikt zelfs)

S.conceiçao7

Legacy Member
en ik geef er nog een derde bij:

van THREE KINGS, supersize poster van meer dan 1 meter breed, en bijna 2 meter hoog!

Firefoxbt

Legacy Member
mogelijkheid om die van three kings op te sturen? wil er gerust ruim voor vergoeden mits je er een foto'tje van kan maken en staat vd poster vermelden?

mvg

S.conceiçao7

Legacy Member
Firefoxbt zei:
mogelijkheid om die van three kings op te sturen? wil er gerust ruim voor vergoeden mits je er een foto'tje van kan maken en staat vd poster vermelden?

mvg

hmm opsturen, kheb zelfs geen zo'n karton om hem in te steken :(


poster ziet er ongeveer zo uit:
http://www.impawards.com/1999/three_kings.html


anyway, mariakerke is toch niet ver van oostende / zandvoorde ?
kan je anders niet gewoon maandagavond aan mn werk staan, om 21.15 ?
is kwartiertje met de auto denk ik

staat is vrij goed, gewoon altijd aan de muur gehangen met punaises

Firefoxbt

Legacy Member
Het gaat om de deelgemeente Mariakerke bij Gent ;).
Zou er anders zeker willen omkomen hoor.

Maar geen probleem dan, je mag er iemand anders gelukkig mee maken.

mvg

S.conceiçao7

Legacy Member
ah k.
anyway, opzenden, kweet zelfs nie of ze zo'n ronde kartonnen tubes verkopen in de post,
en zowiezo tis een extra groot formaat, dusja

bertpriem

Legacy Member
Ik wil ze wel komen halen in Brugge morgen (zondag). Past dit voor u smiddags ?

*Springkonijn*

Legacy Member
Wil Mindhunters en Three Kings ook wel, afgehaald in Brugge. Je laat maar iets weten...

S.conceiçao7

Legacy Member
de zondag ben ik daar nooit hoor (brugge).

zelf woon ik in jabbeke, dus als iemand ze hier kan ophalen ist makkelijkst voor mij.


asje wilt afspreken in brugge moe je wachten tot zaterdag. dan ben ik daar altijd

*Springkonijn*

Legacy Member
Kan ze normaal wel ophalen in zowel Jabbeke als Brugge met voorkeur voor Brugge... :)

S.conceiçao7

Legacy Member
ik ben heel de week thuis vanaf 21.30 pas.

dus als je wil mag je er elke avond om komen, om 21.30 tot 22.00 .

pm me maar voor mijn adres (jabbeke).

anders zal het zaterdagmiddag in brugge moeten gebeuren.



EDIT: eigelijk mag je daar vanaf 19.00 ook omkomen hoor, zal ze dan beneden zetten in de gang, mijn ouders gaan je da dan wel geven.

zeg me wel via PM wanneer je er om komt, zodat ik ze klaar zet in de gang. en mn ouders inlicht!

S.conceiçao7

Legacy Member
jap, springkonijn wil die 2 andere in zijn beginpost te zien.

om 15.00 mag je er zaterdag om komen naar de fontein op het zand, in brugge.

S.conceiçao7

Legacy Member
BE dark mugge, gelieve te bevestigen da je komt,
anders is die ALI G nog vrij.

*Springkonijn*

Legacy Member
Nja, als Dark Mugge komt mag hij die Ali G dus gerust hebben, indien niet geef je hem morgen ook maar mee... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan