Archief - 't is bijna weer carnaval!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hellow,

Vorig jaar wou ik mijn pak verkopen en heb dit ook online geplaatst
maar toen geen interesse dachtik dus probeer ik het nu nog eens.
Vermits ik niet 2 jaar hetzelfde ga aandoen.

Succes-pak! iemand zou zelfs een foto van me trekken ;)

http://users.telenet.be/XYRIS/XYRIS/IMG_6698 (Large).jpg

Owyeah! lets go dico!

Dus: Pruik + bril + jasje + broek

Maat: Groot, had mijn pull+ bodywarmer & jeansbroek onder aan
(wel nodig hier in Belgie :-))

Het heeft mij +/50€ gekost &Zit nog altijd in de zak van toen ik die
vorig jaar wou verkopen Het is helemaal niet vuil geworden op carnaval,
echt nog proper! In tegenstelling tot je schoenen die je die avond aan had :D

Bieden maar zeker? Ik kan nog een foto trekken maar ik denk dat deze
foto ideaal is, dan zie je hoe het iemand staat.

Rocknsad

Legacy Member
welke maten zijn dat ? Misschien doe ik een bodje ( moet dan wel volgende week hebben voor carnaval aalst )

XYRIS

Legacy Member
Rocknsad zei:
welke maten zijn dat ? Misschien doe ik een bodje ( moet dan wel volgende week hebben voor carnaval aalst )

Ben zondag al in aalst ;).
Voor verhuis naar Roosdaal.

Maten... zal ik moeten bekijken... laat je nog iets weten

Aggr0

Legacy Member
heb ne maat die der wel interesse zou in hebben, zalt em eens vragen....

XYRIS

Legacy Member
Maar broek = 46.

MAAR met een rekker, zelfs kind van 2 jaar daar zou die broek blijven hangen, dus
eigenlijk van kleinste tot 45 dan...
En de vest: 52/54

Dus iedereen kan dit aandoen, + je kan makkelijk je gewone kledij eronder aandoen

Rocknsad

Legacy Member
mja , ik ben redelijk fors gebouwd ...

wat voor bod had ge in gedachten ? Meer als 10 € ofzo zou ik er niet aangeven ze :p pm me maar ofzo

XYRIS

Legacy Member
Rocknsad zei:
wat voor bod had ge in gedachten ? Meer als 10 € ofzo zou ik er niet aangeven ze :p

Lol, jij weet precies ni hoe duur carnaval kledij is...
toch als je er een beetje deftig wil uitzien.

Ik had graag 20-25-30 gehad. dit is niet veel voor
2 avondjes daar geweest te zijn en het is nog
helemaal PROPER

Rocknsad

Legacy Member
ik weet het juist wel , k'heb mij net in de winkel een kostuum gaan halen voor 7 euro , maar voor de andere dagen zou ik graag een ander hebben... Meer als 10 € geef ik toch ni sorry

XYRIS

Legacy Member
Rocknsad zei:
ik weet het juist wel , k'heb mij net in de winkel een kostuum gaan halen voor 7 euro , maar voor de andere dagen zou ik graag een ander hebben... Meer als 10 € geef ik toch ni sorry

moet je dat gaan doen hé! ik weet niet hoe jouw kostum eruit ziet dan
maar vreed goedkoop, welke winkel?

NU: mensen ik ben morgen in AALST / ROOSDAAL /
alsook opweg van Halle, na grootbijgaarden, dan E40 tot Aalst
en afkomen via Roosdaal - gooik - pepingen - halle

dus mensen laatste kans ik kan morgen leveren langs die plekken!

20-25€ liefst gehad

XYRIS

Legacy Member
Bon, niemand? 2de feb ist al van da hé.

NU vijdag 1FEB ben in in ROOSDAAL.....op de middag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan