XYRIS
Legacy Member
Hellow,
Vorig jaar wou ik mijn pak verkopen en heb dit ook online geplaatst
maar toen geen interesse dachtik dus probeer ik het nu nog eens.
Vermits ik niet 2 jaar hetzelfde ga aandoen.
Succes-pak! iemand zou zelfs een foto van me trekken
http://users.telenet.be/XYRIS/XYRIS/IMG_6698 (Large).jpg
Owyeah! lets go dico!
Dus: Pruik + bril + jasje + broek
Maat: Groot, had mijn pull+ bodywarmer & jeansbroek onder aan
(wel nodig hier in Belgie
)
Het heeft mij +/50€ gekost &Zit nog altijd in de zak van toen ik die
vorig jaar wou verkopen Het is helemaal niet vuil geworden op carnaval,
echt nog proper! In tegenstelling tot je schoenen die je die avond aan had
Bieden maar zeker? Ik kan nog een foto trekken maar ik denk dat deze
foto ideaal is, dan zie je hoe het iemand staat.
Vorig jaar wou ik mijn pak verkopen en heb dit ook online geplaatst
maar toen geen interesse dachtik dus probeer ik het nu nog eens.
Vermits ik niet 2 jaar hetzelfde ga aandoen.
Succes-pak! iemand zou zelfs een foto van me trekken

http://users.telenet.be/XYRIS/XYRIS/IMG_6698 (Large).jpg
Owyeah! lets go dico!
Dus: Pruik + bril + jasje + broek
Maat: Groot, had mijn pull+ bodywarmer & jeansbroek onder aan
(wel nodig hier in Belgie
)Het heeft mij +/50€ gekost &Zit nog altijd in de zak van toen ik die
vorig jaar wou verkopen Het is helemaal niet vuil geworden op carnaval,
echt nog proper! In tegenstelling tot je schoenen die je die avond aan had

Bieden maar zeker? Ik kan nog een foto trekken maar ik denk dat deze
foto ideaal is, dan zie je hoe het iemand staat.
pm me maar ofzo