MindBlowing
Legacy Member
Ik heb 'n waardebon van Superdry, geldig tot einde juni, ter waarde van €70 in mijn bezit. Nu, aangezien ik m'n kledij steeds online koop, verkoop ik deze bon. Mag weg bij een (GOED!) bod. Ik woon in de streek van Aalst, maar opsturen per post is eventueel ook mogelijk.
of er voor minstens een bepaald bedrag gekocht moet worden? Ik denk het niet, 't is zo een soort bankkaart dus je kan in meerdere keren kopen.
ik denk dat jullie zelf wel weten wat een redelijk bod is en wat niet...