[MgC]Hammer
Legacy Member
Na een weekendje werchter heb ik in een opwelling een starterkit van washburn gekocht.
Deze set omvat :
-electrische gitaar X10 : de zwarte versie
-versterker
-strap
-padded gitaartas
-kabels + plektrums
-stemdoosje
-dvd van washburn met tutorials
https://www.audiolinks.com/tek9/tek9.asp?pg=products&specific=jncqfopmm
Ik heb er xtra nog een boek 10 easy lessons slaggitaar bijgekocht. Volgens verkoper volgde dit perfect op dvd van washburn zelf.
Nieuwprijs pakket bedroeg 288 euro
Ik heb gewoon nog geen tijd gehad om erop te spelen. Staat dus gewoon in doos opzij. Moet wel eens gestemd worden.
Beginprijs 200 euro
Meeneemprijs 250 euro
Ik kan zelf komen brengen in regio sint-niklaas. Of afhalen te stekene.
Deze set omvat :
-electrische gitaar X10 : de zwarte versie
-versterker
-strap
-padded gitaartas
-kabels + plektrums
-stemdoosje
-dvd van washburn met tutorials
https://www.audiolinks.com/tek9/tek9.asp?pg=products&specific=jncqfopmm
Ik heb er xtra nog een boek 10 easy lessons slaggitaar bijgekocht. Volgens verkoper volgde dit perfect op dvd van washburn zelf.
Nieuwprijs pakket bedroeg 288 euro
Ik heb gewoon nog geen tijd gehad om erop te spelen. Staat dus gewoon in doos opzij. Moet wel eens gestemd worden.
Beginprijs 200 euro
Meeneemprijs 250 euro
Ik kan zelf komen brengen in regio sint-niklaas. Of afhalen te stekene.