Archief - snooker keu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Diablo01

Legacy Member
snooker keu te koop !!
merk TRIANGLE
3-delig stuk met nog een verlengstuk erbij .
en krijtje.
5 wedstrijden mee gespeeld . dus is gelijk nieuw .
te koop voor 70 euro .

:niceone:

steve_jaspers

Legacy Member
fotos, en alst mogelijk is close up van de pomberance ...

+ reden verkoop ???

Diablo01

Legacy Member
Fotos komen eraan , ben nu niet thuis.

Reden verkoop is omdat ik andere heb , betere :cool: .

De keu is nog recht ;) .

Maar ik post fotos zo snel mogelijk:niceone:

Diablo01

Legacy Member
oke even uitzoeken hoe ik fotos hier krijg ,, of kan iemand mij helpen ? fotos staan op pc .

Diablo01

Legacy Member
geen idee hoe ik fotos hier krijg , maar keu is gelijk nieuw , en pomerance is niks aan! trouwens 5 euro heb je nieuwe pomerance erop !

krisse5844

Legacy Member
Diablo01 zei:
geen idee hoe ik fotos hier krijg , maar keu is gelijk nieuw , en pomerance is niks aan! trouwens 5 euro heb je nieuwe pomerance erop !

Plaats uw foto's op users.pandora.be of imagehack en plaats de linkjes hier waar de foto's staan ...

-=BiGHeaD=-

Legacy Member
Van waar ben je? want versturen lijkt me geen mogelijkheid

Diablo01

Legacy Member
ik ben van Opglabbeek , ligt tegen Genk .

opsturen kan wel mogelijk zijn denk ik . zal eens navragen de maandag op post !

:niceone:

-=BiGHeaD=-

Legacy Member
Hmja, als het niet te duur wordt voor te verzenden doe ik msh wel n bod.

Ga maar dinsdag, die werken niet op pinkstermaandag... ALS ze dinsdag al werken...

Ken nog iemand uit je buurt, msh wil die er wel omkomen, zal eens informeren.

Diablo01

Legacy Member
oke prima, je laat maar horen .

ja zal dinsdag wel informeren dan , de post toch :doh:

Diablo01

Legacy Member
De maximumafmeting voor de lengte van een pakket is 1,5 meter. De totale afmetingen van een pakket mogen nooit 3 meter overschrijden. Dit betekent dat de som van 1x de lengte, 2x de breedte en 2x de hoogte nooit meer dan 3 meter mag zijn.


ik denk wel dat het zou lukken :cool:

-=BiGHeaD=-

Legacy Member
Interesse zeker.

Kan je al n prijs geven voor de verzending, 't is vooral daar dat ik mee inzit.

Diablo01

Legacy Member
ok er is meer nieuws , ik ben post geweest . keu laten wegen .
Kostte iets van een 8 euro en beetje.
Dus 70 Inc verzending is prima voor mij , akkoord iemand ?

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan