Archief - Shonen Jump manga's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaF

Legacy Member
Te koop:

Amerikaanse Shonen Jump, 8 stuks van april 2003 t.e.m. nov 2003.

Bevat episodes van volgende verhalen:

* Yu-Gi-Oh
* Shaman King
* One Piece
* Dragon Ball Z
* Sandland
* Yu Yu Hakusho
* Naruto

meer info: http://www.shonenjump.com/ en http://en.wikipedia.org/wiki/Monthly_Shonen_Jump

Foto's: http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Shonen Jump 0.JPG&album=30769 en http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Shonen Jump 1.JPG&album=30769

Over de prijs heb ik geen idee, dus bieden maar! (eventueel volgt er later een meeneemprijs)

San Yokohama

Legacy Member
Hoeveel/Welke yugioh manga's zijn het?
En verkoop je ze apart? (Zo ja, richtprijsje?)

Grtzz

DaF

Legacy Member
San Yokohama zei:
Hoeveel/Welke yugioh manga's zijn het?
En verkoop je ze apart? (Zo ja, richtprijsje?)

Grtzz

Het gaat van Duel 7: The Face of Truth t.e.m. Duel 28: Arena #1.
De chapters zijn verspreid over alle 8 Shonen Jumps, dus ongeveer 3 Yu-Gi-Ohs per Shonen Jump.
Liefst wil ik ze allemaal tegelijk weg maar mochten er over verschillende mensen verspreid alle delen verkocht worden, dan is dat ook goed voor mij.
En qua prijs: biedt maar iets ;)

DaF

Legacy Member
Nog eens omhoog
Voor € 15 mag alles opgehaald worden! (= minder dan € 2/stuk, elke Shonen Jump is minstens 200 pagina's dik!)

Starrk

Legacy Member
Ola Bola. Ik ben wel geïnteresseerd. Hoe zit het met One Piece en Naruto? Welke volumes?

Wel zou ophaling een probleempje worden. Tenzij ik de trein zou nemen naar kortrijk, W-VL is niet al te groot :p.

DaF

Legacy Member
Ik zal vanavond eens opzoeken welke chapters van one piece en naruto erin zitten (ben momenteel aan het werken). Afhaling gaat misschien nog meevallen aangezien m'n vriendin in Zedelgem woont en das dus tegen Brugge (maar dat zal je zelf ook wel weten ;) )

DaF

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ola Bola. Ik ben wel geïnteresseerd. Hoe zit het met One Piece en Naruto? Welke volumes?

Wel zou ophaling een probleempje worden. Tenzij ik de trein zou nemen naar kortrijk, W-VL is niet al te groot :p.

Zoals beloofd de chapters:

* One Piece: chapter 6 tem 22
* Naruto: chapter 4 tem 20

Deze chapters zijn natuurlijk verdeeld over de 8 boeken.

En omdat het eindejaar is zet ik de meeneemprijs op € 10, een klein prijsje voor veel leesplezier ;)

Starrk

Legacy Member
Tgoh das dik in orde he. Deal!

De rest via PM

Mag ik misschien ook vragen hoe je eraan kwam? Moest je deze evt. gekocht hebben hier in België zou ik dat wel graag weten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan