steven2goossens
Legacy Member
Ik verkoop mijnen oude senseo vermits ik er ene heb gekocht die wel met die nieuwe espresso-houderkes kan werken.
Het is er dus ene van de eerste generatie in't Beige.
Kan opgepikt of verzonden worden zodra de nieuwe geleverd is. (zou niet meer dan een week mogen duren)
Richtprijs: €30
Staat: zo goed als nieuw
Het is er dus ene van de eerste generatie in't Beige.
Kan opgepikt of verzonden worden zodra de nieuwe geleverd is. (zou niet meer dan een week mogen duren)
Richtprijs: €30
Staat: zo goed als nieuw