MetalG
Legacy Member
Hallo,
ik heb sinds januari een HTC cruise! en dacht eraan om mijn SE k750i als reserve te houden, nuja als ik hier nog een mooi bod voor krijg..
+ goede staat, joystick werkt nog perfect
+ amper krasjes op mn scherm (heeft meestal in een proximus zakje gezeten)
+ hij is nog tot 30 maart in garantie =D (aankoop datum dus 30/03/2007)
- oortjes kan ik momenteel niet echt vinden
als ik er geen goede prijs voor krijg hou ik hem toch nog al reserve
Met vriendelijke groeten,
Jordy
ik heb sinds januari een HTC cruise! en dacht eraan om mijn SE k750i als reserve te houden, nuja als ik hier nog een mooi bod voor krijg..

+ goede staat, joystick werkt nog perfect
+ amper krasjes op mn scherm (heeft meestal in een proximus zakje gezeten)
+ hij is nog tot 30 maart in garantie =D (aankoop datum dus 30/03/2007)
- oortjes kan ik momenteel niet echt vinden
als ik er geen goede prijs voor krijg hou ik hem toch nog al reserve

Met vriendelijke groeten,
Jordy