mellonc
Legacy Member
Deze blades zijn een goede drie jaar oud, en hebben nieuw een kleine €300 gekost (maat 45). Het zijn zogenaamde stuntblades, ideaal voor op een ramp, of streetskating.
Ze zijn een goede zes maand gebruikt, en zijn dus nog in heel goede
staat, op wat gebruikssporen na, ze staan hier dus ook al een tijdje niets te doen. De onderdelen zijn ook nog origineel.
Reden van verkoop is stop van hobby destijds door problemen met de kniegewrichten.
Foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
min: €80
meeneem: €100
Ruilen kan eventueel ook.
Afhalen in Sleidinge, bij Gent. (staat ook op kapaza)
mvg
Ze zijn een goede zes maand gebruikt, en zijn dus nog in heel goede
staat, op wat gebruikssporen na, ze staan hier dus ook al een tijdje niets te doen. De onderdelen zijn ook nog origineel.
Reden van verkoop is stop van hobby destijds door problemen met de kniegewrichten.
Foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
min: €80
meeneem: €100
Ruilen kan eventueel ook.
Afhalen in Sleidinge, bij Gent. (staat ook op kapaza)
mvg