Creep
Legacy Member
Nog onbespeeld, te koop wegens verkeerde bordspel gekocht. Broer wou Lord of the rings risk maar ik dacht dat dit ook goed zou zijn.
Gekocht in een winkeltje dichtbij grote markt Antwerpen, ze vroegen 65€
Ik besef ook wel dat ik semi in't zak ben gezet voor deze prijs, dus ik vraag nu 30€
Spel is dus Risk maar dan met mythologische figuren en uitbreiding naar het onderwereld, Atlantis etc...
http://www.spellenclub13.be/recensies/Risk Godstorm.htm
Je kan er ook klassieke risk mee spelen
op te halen in Antwerpen stad
Gekocht in een winkeltje dichtbij grote markt Antwerpen, ze vroegen 65€
Ik besef ook wel dat ik semi in't zak ben gezet voor deze prijs, dus ik vraag nu 30€
Spel is dus Risk maar dan met mythologische figuren en uitbreiding naar het onderwereld, Atlantis etc...
http://www.spellenclub13.be/recensies/Risk Godstorm.htm
Je kan er ook klassieke risk mee spelen
op te halen in Antwerpen stad