Du-toube
Legacy Member
te koop : ongebruikte Rennersbril Iyoko Inyake
( paar keer in zomer aangedaan geweest door broer, maar gewoon als zonnebril, niet om te coursen )
Heb deze gekregen maar aangezien ik geen interesse meer heb in deze sport moet alles buiten.
Nieuwprijs was ongeveer 250 €
Beginprijs : 50€
meeneemprijs : 150€
Het zakje ben ik helaas kwijt.
Liefst af te halen, versturen lijkt me niet superveilig, tenzij je een goede voorstel hebt.
foto's :
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake1.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake2.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake3.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake4.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake5.JPG
ook te koop op kapaza en 2dehands.be en via de vriendenkring.
( paar keer in zomer aangedaan geweest door broer, maar gewoon als zonnebril, niet om te coursen )
Heb deze gekregen maar aangezien ik geen interesse meer heb in deze sport moet alles buiten.
Nieuwprijs was ongeveer 250 €
Beginprijs : 50€
meeneemprijs : 150€
Het zakje ben ik helaas kwijt.
Liefst af te halen, versturen lijkt me niet superveilig, tenzij je een goede voorstel hebt.
foto's :
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake1.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake2.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake3.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake4.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/iyoko_inyake5.JPG
ook te koop op kapaza en 2dehands.be en via de vriendenkring.
