XYRIS
Legacy Member
Hellow,
heb hier een Red Bull kader. Nu zijn we verhuisd en ga ik deze niet
meer ophangen en doe ik hem dus weg.
Foto 1: http://users.telenet.be/XYRIS/Red Bull 1.jpg
Foto 2: http://users.telenet.be/XYRIS/Red Bull 2.jpg
Bieden maar...
heb hier een Red Bull kader. Nu zijn we verhuisd en ga ik deze niet
meer ophangen en doe ik hem dus weg.
Foto 1: http://users.telenet.be/XYRIS/Red Bull 1.jpg
Foto 2: http://users.telenet.be/XYRIS/Red Bull 2.jpg
Bieden maar...