wiseguy4 zei:
Ik zie dat je de voorste zijruiten niet hebt uitgesneden eigenlijk moet dat want ie kan overhitte met stuk gaan als gevolg geloof mij ik heb het voorgehad met ene van mij!
Dat MOET niet aangezien hij al een verluchtingsgat in zijn voorruit heeft zitten en 2 in zijn achterruit. Het kan dus goed zijn dat de wagen daaraan genoeg heeft. Er zijn veel wagens waarvan de zijruiten niet uitgesneden zijn en die toch voldoende koeling krijgen.
Heeft niet alleen te maken met de gaten die je in je body knipt , maar ook met de motor, hoe de body bevestigd is (ruimte voor lucht) ...
Is dus perfect mogelijk genoeg koeling te krijgen zonder de zijruiten eruit te knippen.