Archief - RC heli BMI carboon CP vliegklaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Iep.

Wegens meer intresse in de RC autos te koop:

BMI Carboon CP heli.

Dit is een kleine heli met een rotorØ van ongeveer 52 cm van belgische makelij.
Heli heeft een collective pitch wat wil zeggen dat 3D vliegen (trucks en ondersteboven vliegen) mogelijk zijn.

Inbegrepen zijn:
doos
Zender zonder batterijen
Lipo accu voor de heli + lader
heli zelf
trainingskruis (zonder de balletjes, die heb ik er af gedaan)
Zelfgemaakt kabeltje om de zender aan te sluiten op PC
Nodige uitleg om met de zender te kunnen oefenen op PC.
Dit is zeker aan te raden om de besturing van de heli gewoon te worden voor met het echte ding te gaan vliegen.

Ik heb er zelf een 5 tal batterijen mee gevlogen, nooit gecrashed.
Vliegtijd voor mij op dit moment is ongeveer 20 min.
Kan alles werkend laten zien maar mijn vliegkunsten zijn niet van het niveau om een demonstratie te geven.

Dus enkel batterijen voor de zender en je kan vertrekken.

Nieuwprijs was 213€
min prijs 125€, mag ook weg voor dit bedrag.
Af te halen in Wommelgem bij Antwerpen.

http://www.bmi-models.be/#en/0303-000AL_-_Carbooon_CP_35MHz_4-1_3S-LiPo-Ch/6/705

http://led.boozze.be/verkoop/heli/DSCF0690.jpg
http://led.boozze.be/verkoop/heli/DSCF0691.jpg
http://led.boozze.be/verkoop/heli/DSCF0692.jpg

Grtz

halve zool

Legacy Member
L.E.D. zei:
tegen de zomer hoop ik een hpi baja te kopen ja :)

Kleine tip, zoek iemand die er een heeft, en zie hem eens aan het werk, kost veel geld maar presteert niet naargelang ;)
Veel succes in ieder geval.

L.E.D.

Legacy Member
Hoor nochtans niets dan goede commentaar op allerhande fora.
En veel sneller brokken maken dan met de marder kan ook bijna niet :p

anyway beetje offtopic aant gaan.

Nog steeds te koop !

L.E.D.

Legacy Member
en up.

Niemand die ene tof speelgoedje zoekt, of bv als cadeau !

L.E.D.

Legacy Member
L.E.D. zei:
Vliegtijd voor mij op dit moment is ongeveer 20 min.

Dit is de leerfase, en ik moet zeggen 20 min pure concentratie is meer dan genoeg.
Eens je deftig kan vliegen zal die vliegtijd zakken omdat je dan meer power vraagt van de motor.

nop

Legacy Member
als je een baja koopt, moet je er andere banden/velgen opsteken.
die dat erop steken zijn niets waard.

groetjes
nop


free up

L.E.D.

Legacy Member
kheb hem hier al staan sinds gisteren.

Baja 5B SS dus al redelijk voorzien van de nodige upgrades

L.E.D.

Legacy Member
Sorry vergeten te sluiten.
Is verkocht aan warthie ondertussen.

Moet enkel nog afgehaald worden.
Grtz

piotke

Legacy Member
Echt jammer :( Mocht ie niet op -redelijke- termijn afhandelen, PM me gerust.

warthie

Legacy Member
Hmm ja, ik vrees dat ik hem toch niet ga laten schieten, 'k ga hem morgen ophalen. Maar als het u beter kan doen voelen, ik geef er meer voor dan mijn initieel bod van 100€ ;)

piotke

Legacy Member
Mjah, dan hadden we hier evengoed verder kunnen bieden eh... Mijn limiet is ook verre van bereikt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan