escro
Legacy Member
[SIZE="4"]Verkoop mijn Rc omdat ik gisteren een Kyosho Inferno heb gekregen van men schoonbroer.
Is in uitstekende staat en komt met:
Zender-ontvanger
Lader
Fuel
Gereedschap
Starter
Bij een goed bod doe ik hem weg ,anders hou ik hem bij als reserve.
foto;
http://img297.imageshack.us/img297/2091/005rp0.jpg
Is in uitstekende staat en komt met:
Zender-ontvanger
Lader
Fuel
Gereedschap
Starter
Bij een goed bod doe ik hem weg ,anders hou ik hem bij als reserve.
foto;
http://img297.imageshack.us/img297/2091/005rp0.jpg

Hoeveel zou dit dan bedragen?