L.E.D.
Legacy Member
Heb deze 2 maand geleden 2ehands gekocht nadat ik mijn offroad verkocht had omdat ik iets anders wilde.
Dit blijkt een vergissing te zijn geweest want het onroad gebeuren interesseerd me zo niet. Ik mis de modder en de jumps te hard
Ik heb deze gekocht van een persoon die er vorig jaar nog competitie mee reed. Maar is ermee gestopt.
Anyway.
Te koop:
Tamiya TA-04 chassis.
4 wielaandrijving, volledig instelbaar.
Uitgerust met een Nissan kap met gebruikssporen. Verf is al wat losgekomen en weer gespoten met gewoon zwart (zie foto voorkant auto)
Hier en daar wat scharren maar geen grote scheuren in de kap.
competitie 19 Turn motor, competitie regelaar
Riemen zijn net vervangen door de vorige eigenaar.
Wat krijg je nog:
32 extra banden. Slicks, regen, rally, mousse, ...
4 drift banden
6 lege velgen
2 extra motoren, en een hoop extra tandwielen om de verhoudingen te veranderen.
Hele hoop extra onderdelen zoals veren, vijsjes, lagers, chassis steunen, ...
Extra kap, Ford
Een draagtas waar alle onderdelen en de extra kap ingaan.
Wat zit er niet bij: Zender + ontvanger. Een goedkope zender kost je een 50€
Kan hem wel rijdend laten zien, daarna haal ik de ontvanger eruit.
Meeneemprijs: 200€ voor alles.
Eventueel nog met: Nieuwe batterij (maar keer of 4 mee gereden, koste 50 €) en oplader voor 50€ extra
Af te halen in Wommelgem, of ik lever indien niet te ver.
Voor de 1e verwachte vraag: snelheid is moeilijk in te schatten. Standaard gaan ze rond de 50 km/u. Deze zal sneller gaan maar ik durf er geen getal opplakken.
Grtz
fotos:
http://led.boozze.be/verkoop/auto/
Dit blijkt een vergissing te zijn geweest want het onroad gebeuren interesseerd me zo niet. Ik mis de modder en de jumps te hard

Ik heb deze gekocht van een persoon die er vorig jaar nog competitie mee reed. Maar is ermee gestopt.
Anyway.
Te koop:
Tamiya TA-04 chassis.
4 wielaandrijving, volledig instelbaar.
Uitgerust met een Nissan kap met gebruikssporen. Verf is al wat losgekomen en weer gespoten met gewoon zwart (zie foto voorkant auto)
Hier en daar wat scharren maar geen grote scheuren in de kap.
competitie 19 Turn motor, competitie regelaar
Riemen zijn net vervangen door de vorige eigenaar.
Wat krijg je nog:
32 extra banden. Slicks, regen, rally, mousse, ...
4 drift banden
6 lege velgen
2 extra motoren, en een hoop extra tandwielen om de verhoudingen te veranderen.
Hele hoop extra onderdelen zoals veren, vijsjes, lagers, chassis steunen, ...
Extra kap, Ford
Een draagtas waar alle onderdelen en de extra kap ingaan.
Wat zit er niet bij: Zender + ontvanger. Een goedkope zender kost je een 50€
Kan hem wel rijdend laten zien, daarna haal ik de ontvanger eruit.
Meeneemprijs: 200€ voor alles.
Eventueel nog met: Nieuwe batterij (maar keer of 4 mee gereden, koste 50 €) en oplader voor 50€ extra
Af te halen in Wommelgem, of ik lever indien niet te ver.
Voor de 1e verwachte vraag: snelheid is moeilijk in te schatten. Standaard gaan ze rond de 50 km/u. Deze zal sneller gaan maar ik durf er geen getal opplakken.
Grtz
fotos:
http://led.boozze.be/verkoop/auto/
