cesper379
Legacy Member
Te Koop : Prachtige Prorace Nox Model 2007!
Framehoogte : Weet ik niet meer ,, ik ben 1m75 ongeveer.
Gekocht op 14 Oktober 2006 ,, dus geen jaar oud!
Aankoopprijs was 1889 euro !
Uitgerust met Shimano 105. Voor de rest is het een Fullcarbon.
(zelfs de pedalen zijn Carbon. ( Look Kéo Carbon )
Draadloze fietscomputer krijg je er ook bij ! ( Waarde 50 euro )
Khad er graag 1200 euro voor gehad ,, omdat hij splinternieuw is zoals je op de foto's kan zien! Dit is een superkoop !
Bewijsje van aankoop krijg je er ook bij !
Voor meer info voeg me toe op [email protected]
Mvg , Robin !
Foto's zijn te bekijken op :
http://www.2dehands.be/prorace-nox-model-2007-27125520.html?per=20&qq=nox
Framehoogte : Weet ik niet meer ,, ik ben 1m75 ongeveer.
Gekocht op 14 Oktober 2006 ,, dus geen jaar oud!
Aankoopprijs was 1889 euro !
Uitgerust met Shimano 105. Voor de rest is het een Fullcarbon.
(zelfs de pedalen zijn Carbon. ( Look Kéo Carbon )
Draadloze fietscomputer krijg je er ook bij ! ( Waarde 50 euro )
Khad er graag 1200 euro voor gehad ,, omdat hij splinternieuw is zoals je op de foto's kan zien! Dit is een superkoop !
Bewijsje van aankoop krijg je er ook bij !
Voor meer info voeg me toe op [email protected]
Mvg , Robin !
Foto's zijn te bekijken op :
http://www.2dehands.be/prorace-nox-model-2007-27125520.html?per=20&qq=nox
