Archief - polshorloge Mont-Blanc 18 k Goud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Verkoop men gouden met staal bewerkt polshorloge indien het bod hoog genoeg is natuurlijk.


Merk en type =
Montblanc Meisterstück 4810 Automatic Chronograph

Heel mooie en zeldzame polshorloge van Mont-Blanc Meisterstück; Goud 18 karaat ! Nieuwprijs bedraagt 6200 euro ! Achterkant van horloge in kristal met gouden schuifluikje, waardoor men zicht heeft op het mechanisme, voledig in goud. Is anderhalfjaar oud! Heel mooi, werkt perfect ! Genummerd en met CERTIFICAAT! + Aankoopbewijs

Zijn er maar een paar van gemaakt dus zeldzaam uurwerk !!!!!!!!

FOTO --> http://produto.mercadolivre.com.br/jm/img?s=MLB&f=37638278_8696.jpg&v=O

Polshorloge is van 18K goud en de armband = staal + 18K goud

Reden = Need cash

faselna

Legacy Member
Niemand :(:( allee eerste up dan maar

Horloge is full goud he niet geplakte zever

Ruilen kan evt ook

--NickName--

Legacy Member
ja, ik vrees dat de modale telenetter niet echt kapitaalkrachtig genoeg is om een degelijk bod uit te brengen hierop

_Robo_

Legacy Member
faselna zei:
Niemand :(:( allee eerste up dan maar

Horloge is full goud he niet geplakte zever

Ruilen kan evt ook

'k Vind het een zeer mooi horloge, maar 'k neem aan dat je die niet wegdoet voor €100 of zo hé (indien wel => pm ;-))

Maar 'k begrijp het niet goed (zal wel aan mij liggen): je zegt geld nodig te hebben, maar ruilen vind je ook goed ... aan ruilen ga je niet veel centjes overhouden, of toch?

En aan wat voor een ruil had je dan gedacht?

faselna

Legacy Member
_Robo_ zei:
'k Vind het een zeer mooi horloge, maar 'k neem aan dat je die niet wegdoet voor €100 of zo hé (indien wel => pm ;-))

Maar 'k begrijp het niet goed (zal wel aan mij liggen): je zegt geld nodig te hebben, maar ruilen vind je ook goed ... aan ruilen ga je niet veel centjes overhouden, of toch?

En aan wat voor een ruil had je dan gedacht?


Wel 100€ is al begin he ;)


Wel ruilen heb ik er later bijgezet omdat ik geen reactie kreeg en misschien dat ik de horloge kan ruilen en wat het ook mag zijn dat ik dat dan weer te koop zet en sneller cash kan voor krijgen .

thesmurf

Legacy Member
Denk niet dat er iemand gelooft dat dit een echt horloge is, zelfs met certificaat ;) .

Trouwens replica horloges verkopen is verboden...

Gr,
Steven

doolby

Legacy Member
Kan je foto maken van het aankoopbewijs ?
Ben geïnteresseerd

n.t

Legacy Member
genummerd,aankoopbewijs + certificaat..

veel echter gadet ni kunne vinden zenne thesmurf..

faselna

Legacy Member
thesmurf zei:
Denk niet dat er iemand gelooft dat dit een echt horloge is, zelfs met certificaat ;) .

Trouwens replica horloges verkopen is verboden...

Gr,
Steven



Replica vind je overal maar een full gouden horloge in replica vind je nergens en kan getest worden en maak een bewijs op met mijn identiteidskaart en al de zever wat er op moet staat dat het hier niet over een namaak ga enz enz enz enz

Moest het een replica zijn zou ik dat ook vermelden ben niet dom .

faselna

Legacy Member
doolby zei:
Kan je foto maken van het aankoopbewijs ?
Ben geïnteresseerd

Ja kan van alles een foto nemen foto's horloge post ik hier wel de rest wil ik liever via mail sturen alleen voor geintereseerden .

Alles kan je ook komen bekijken en je mag er een expert bij halen als je dat nodig vind ;)

Mvg faselna

Foto's even geduld digicam is bij mijn broer en heb niet al te veel tijd dus even geduld aub

Xx TuuR xX

Legacy Member
dus als ik het goed heb verkoop je een gouden horloge dat héél zeldzaam is en waarvan de nieuwprijs 6200euro was. Doordat het zo zeldzaam is is het dus al in prijs gestegen en moet je hiervoor (op het 'jongerenforum' van telenet) meer dan 6200euro voor neertellen.

=> ebay

faselna

Legacy Member
Xx TuuR xX zei:
dus als ik het goed heb verkoop je een gouden horloge dat héél zeldzaam is en waarvan de nieuwprijs 6200euro was. Doordat het zo zeldzaam is is het dus al in prijs gestegen en moet je hiervoor (op het 'jongerenforum' van telenet) meer dan 6200euro voor neertellen.

=> ebay

Ten eerste is dit geen jongerenforum zijn genoeg oudere die hier zaken doen ?

Zeldzaam is het idd maar 6200euro vraag ik al niet ook al is ze gestegen ik weet zelf niet of deze in waarde is gestegen en kan me niet schelen ook :)


Zijn hier mensen die hun bmw wel te kopen zetten en nog andere dure zaken dus waarom geen horloge . Ik bekijk dit wel en Ebay no way daar doe ik geen deals meer .

Als ik er een mooi bod of ruil voor kan hebben dan heb ik daar genoeg aan .

_Robo_

Legacy Member
Xx TuuR xX zei:
..... en moet je hiervoor (op het 'jongerenforum' van telenet) meer dan 6200euro voor neertellen.

Dat heeft 'm niet gezegd hé.
De aankoopwaarde is €6200.

BTW: wat is je definitie van jongere?

Cron

Legacy Member
mja kijk, ik ben ook niet echt een jongere niet meer, ben kapitaalkrachtig genoeg om dat te kopen, maar voor 6000 euro koop ik me liever nen moto al heb ik wel intresse in zo een horloge voor een goede prijs...

enZiiime

Legacy Member
nja, meeste mensen intreseren niet voor dure horloge, kopen kan alleman, maar ik vind een digitale horloge van 20€ genoeg :/

vind zo'n horloge HEEL VEEL GELD en met dat geld kan ik dingen kopen die belangrijker zijn, vb PC, heb ik meer aan dan een horloge :D of zelfs auto bijna voor dat geld, moto, etc

maarja, er is altijd iemand, good luck met je verkoop :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan