Archief - Pokerset te koop (500 chips)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

leuske

Legacy Member
ik heb geen idee van de prijzen,
doe een bod, we zien wel of we het aanvaarden...

Dj Aero

Legacy Member
ik denk dat de set van de verkoper meer waar is dan die op de link -GrumpY-. De chips zijn precies bedrukt.

succes met de verkoop

inspiratieloos

Legacy Member
hangt er vanaf uit welk materiaal e.d.
ik heb ook set van 500 chips, die niet speciaal bedrukt zijn maar kosten 90 euro.
Is het uit ABS, of clay of andere materialen. Hoeveel gram per stuk?
Hangt allemaal er vanaf :) Er kunnen daar grote prijsverschillen inzitten.

leuske

Legacy Member
@Prime-omega: welke games PS2 heb je?
@spy: 20excl vind ik wa weinig

extra info over de set:
ik denk dat de chips 11,5gr zijn
de koffer meet 56x20x6cm

Prime-Omega

Legacy Member
Heb de volgende PS2 games te ruil ( natuurlijk meerdere voor de pokerset als je gëinteresseerd bent in enkele games ) : :)

- Smuggler's Run
- Soul Calibur 2
- Dragon Ball Z Budokai 3 ( werkt enkel nog op PS3, vrij hard bekrast )
- Fifa Football 2003
- Pro Evolution Soccer 1
- Pro Evolution Soccer 4
- LMA Manager 2002
- LMA Manager 2003
- This Is Football 2003
- F1 Career Challenge
- Motorsiege: Warriors of Primetime
- True Crime Streets of LA
- Burnout Revenge ( werkt enkel nog op PS3, vrij hard bekrast )
- Fifa Street
- Midnight Club 3: DUB Edition Remix
- WipEout Fusion
- Full Spectrum Warrior ( handleiding en doosje vermist )
- Tony Hawk's Underground ( Franstalige versie )
- SOCOM: U.S. NAVY SEALs
- Mafia

leuske

Legacy Member
indien geen hoger bod deze avond (22/01) 20u is hij voor u Thin Liz

@Prime-Omega: sorry liever geld dan games dan...

Thin Liz

Legacy Member
Edit: m'n broer heeft blijkbaar bijna exact dezelfde pokerset... Ik vraag een uitzonderlijk verval van het bod aan de koper. Indien niet akkoord en geen overbod leg ik me erbij neer...

leuske

Legacy Member
ik heb geen x-box, dus ruil tegen Xbox-games is geen optie.

@Thin Liz: ik kan u niet verplichten de set te kopen, dus verval van bod is aangenomen, bieden blijft vrij.

Thin Liz

Legacy Member
leuske zei:
ik heb geen x-box, dus ruil tegen Xbox-games is geen optie.

@Thin Liz: ik kan u niet verplichten de set te kopen, dus verval van bod is aangenomen, bieden blijft vrij.

Heel erg bedankt, nogmaals sorry voor het misverstand :)

leuske

Legacy Member
aangezien deal met Thin Liz niet doorgaat,
staat nog steeds te koop,
minimumbod 35 euro
meeneem 40euro

prijzen zijn afgehaald, aangezien het pakket redelijk wa weegt en ik liever ni via post het afhandel...

(up1)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan