Archief - Philips Wake-Up Light HF3461

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Ik verkoop mijn Wake-Up Light, want het werkt toch niet bij mij. Het is de duurdere versie met FM radio, 3 natuurgeluiden en feller licht. Ik heb hem 3 keer gebruikt en dan terug in de doos gestoken, dus in perfecte staat.

Aangeschaft bij Pixmania, alle nodige documenten voor garantie zijn inbegrepen. Ik heb €115 incl verzendkosten betaald. Meeneemprijs is €95 incl. aangezien hij nauwelijks gebruikt is.

sprot

Legacy Member
bod 25 €

ik weet het is weinige maar hij is dus ook niet meer nieuwe en het is een begin !

Stabby

Legacy Member
Vrij belachelijk bod :)

Ik doe hem alvast niet weg voor minder dan €85. Kwestie van niet te veel verlies te maken.

Pestilence_007

Legacy Member
sprot zei:
bod 25 €

ik weet het is weinige maar hij is dus ook niet meer nieuwe en het is een begin !

OT:Zo'n boden zouden gesanctioneerd moeten worden.

3x gebruikt
NOG garantie
met alle toebehoren

en da nog onder 1/4e van de prijs bieden...

Iets 2ehands kopen moet je als minimum 50% van de aankoopprijs nemen ongeveer (toch voor iets wat nog onder garantie is).

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
extremepc zei:
waar aangekocht


mvg
Quote:
Aangeschaft bij Pixmania, alle nodige documenten voor garantie zijn inbegrepen. Ik heb €115 incl verzendkosten betaald. Meeneemprijs is €95 incl. aangezien hij nauwelijks gebruikt is.
/Quote

Stabby

Legacy Member
Ik doe hem toch liever niet weg voor minder dan €85. Op Kapaza zie ik boden van €85 voor de goedkopere versie (ik heb de duurdere), maar ik verkoop liever niet via veilingsites.

DrWho

Legacy Member
Stabby zei:
Ik doe hem toch liever niet weg voor minder dan €85. Op Kapaza zie ik boden van €85 voor de goedkopere versie (ik heb de duurdere), maar ik verkoop liever niet via veilingsites.

Ter info:

Kapaza is geen veilingsite...site is volledig gratis en niet zo'n geldklopperij als ebay. Kapaza is net als 2dehands.be een digitale zoekertjeskrant anders gezegd, gratis.

Tot zover mijn off-topic bijdrage.

Stabby

Legacy Member
thx, maar ik doe het toch liever hier.

Niemand €85? Hij is in de fabriek wrs nog langer uit de doos geweest dan hier bij mij.

Stabby

Legacy Member
Ja, maar ik doe hem liever niet weg voor minder dan €85.

€85 is dus de minimumprijs.

a3ke

Legacy Member
Leek me interresant tot ik jouw prijs zag

Hier bij de lokale (dure!) shop int dorp staat dezelfde voor 92 € , promo weliswaar maar kom

De goedkopere kost er 73 € , ook promo

Stabby

Legacy Member
Ik ga mijn prijs wel nie aanpassen voor een promo in the middle of nowhere :)

Dj Aero

Legacy Member
zijn prijs is niet te hoog. Ik heb de goedkope versie zelf 80 betaald.

Krulle

Legacy Member
kun je dat ding instellen dat het de ene week op een bepaald uur wekt, dan in het weekend niet, en de week erop op een ander uur (voor ploegwerk)?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan