Zorkman
Legacy Member
De meesten onder jullie zullen al gehoord hebben van de FreeRunner. Het zal de meest "open" smartphone ter wereld zijn. In het kort:
* draait volledige X server
* gps
* bluetooth
* 128MB SDRAM
* 802.11 b/g WiFi
* 400Mhz processor
* 2 3D accelerometers
* Tri-band GSM and GPRS
* USB Host function
* Touchscreen 480x640 pixels
voor meer info check http://wiki.openmoko.org/wiki/Main_Page
De prijs zou 399$ zijn, maar het is mogelijk 10packs te bestellen, die neerkomen op 369$ per telefoon. Indien je geïnteresseerd bent kan je dit melden op http://wiki.openmoko.org/wiki/GroupSales
De definitieve Europese prijs is nog niet bekend, maar deze zal gauw volgen. Het zou alleszins leuk zijn de FreeRunner op deze voordelige manier te verkrijgen.
* draait volledige X server
* gps
* bluetooth
* 128MB SDRAM
* 802.11 b/g WiFi
* 400Mhz processor
* 2 3D accelerometers
* Tri-band GSM and GPRS
* USB Host function
* Touchscreen 480x640 pixels
voor meer info check http://wiki.openmoko.org/wiki/Main_Page
De prijs zou 399$ zijn, maar het is mogelijk 10packs te bestellen, die neerkomen op 369$ per telefoon. Indien je geïnteresseerd bent kan je dit melden op http://wiki.openmoko.org/wiki/GroupSales
De definitieve Europese prijs is nog niet bekend, maar deze zal gauw volgen. Het zou alleszins leuk zijn de FreeRunner op deze voordelige manier te verkrijgen.
