Hekje
Legacy Member
Hallo.
Ik heb in Oktober 2007 een Opel Corsa B gekocht.
Ik heb er dus maar enkele maanden mee gereden. Ik waste hem 2 keer per
week af, hij is dus erg goed onderhouden. Hij heeft nu 104008km.
Bouwjaar 1996. Hij heeft bij de garagist een groot onderhoud gekregen
en een nieuwe riem. Ook nieuwe ruitenwissers en nieuwe Uniroyal
regenbanden die erop gelegt zijn bij 102324km. Ik heb ook nieuwe
dimlichten gestoken met extra wit licht. Hij heeft een 1.2l benzinne
motor en heeft een verbruik van rond de 7liter/100km. De motor draait
erg vlot en werd iedere keer mee afgewassen. Ik verkoop deze wagen
omdat ik opzoek ben naar een diesel. Ik heb het aankoop factuur nog van
de verkoper.
Ik zou er het liefst nog 2000€ van krijgen (gekeurd) In de koffer zit een muziek instalatie (zie foto's) Deze kan je erbij kopen. Prijs is bespreekbaar.
Foto's: http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Corsa/
Ik heb in Oktober 2007 een Opel Corsa B gekocht.
Ik heb er dus maar enkele maanden mee gereden. Ik waste hem 2 keer per
week af, hij is dus erg goed onderhouden. Hij heeft nu 104008km.
Bouwjaar 1996. Hij heeft bij de garagist een groot onderhoud gekregen
en een nieuwe riem. Ook nieuwe ruitenwissers en nieuwe Uniroyal
regenbanden die erop gelegt zijn bij 102324km. Ik heb ook nieuwe
dimlichten gestoken met extra wit licht. Hij heeft een 1.2l benzinne
motor en heeft een verbruik van rond de 7liter/100km. De motor draait
erg vlot en werd iedere keer mee afgewassen. Ik verkoop deze wagen
omdat ik opzoek ben naar een diesel. Ik heb het aankoop factuur nog van
de verkoper.
Ik zou er het liefst nog 2000€ van krijgen (gekeurd) In de koffer zit een muziek instalatie (zie foto's) Deze kan je erbij kopen. Prijs is bespreekbaar.
Foto's: http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Corsa/