Blord
Legacy Member
Het gaat om deze standaard. http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=46075.0
Het geheel is van roestvrijstaal gemaakt. Heel mooi om een dvd op te zetten.
Een echte aanwinst voor elk HT.
Nieuwprijs was 30€
Mijn prijs is 20€ exclusief verzending.
Mijn foto
Het geheel is van roestvrijstaal gemaakt. Heel mooi om een dvd op te zetten.
Een echte aanwinst voor elk HT.
Nieuwprijs was 30€
Mijn prijs is 20€ exclusief verzending.
Mijn foto