Archief - Nitro RC wagen Stormracer 2 COMPLEET !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Hey,

recent deze wagen gekocht op het forum, heb er in al die tijd nog maar één keer meegereden.

http://www.sjaakshobbyshop.nl/?p=productsMore&iProduct=155&sName=Carson-Stormracer-2

Foto 1
Foto 2

Aangekocht voor 100 € zonder toebehoren,zat zelfs geen batterijhouder in de wagen. :doh:
Alle accessoires zelf bijgekocht voor ongeveer 75 €.
Auto werkt volledig maar kan nog wat afstelling gebruiken denk ek,heb er zelf niet veel verstand van.

Auto komt met :
Afstandsbediening
Batterijhouder
Nitro benzine (99 procent vol).
Vulfles
Bougiesleutels
Bougiestarter + oplader
Schroevendraaiers
Extra Bougie
Batterijhouder

Alles bijgeleverd om te kunnen starten met uitzondering van de batterijen.

Minimumprijs : 125 €
Meeneemprijs : 160 €


Verzenden op eigen risico en kosten, die normaal gezien 8,60 € zijn.
Afhalen kan te Moere (Gistel).

Verkoop loopt tot 02 december @ 20.00 uur.

Mvg,

RSSD

donald20

Legacy Member
ruil je dit tegen PS2 en PS3 games ??

en oe rap rijdt da ??

RSSD

Legacy Member
donald20 zei:
ruil je dit tegen PS2 en PS3 games ??

en oe rap rijdt da ??

Met games ben ek niks,een ps2 console met games daarentegen zou ek wel willen.

Ik dacht een 65 km/uur gelezen te hebben...

donald20

Legacy Member
RSSD zei:
Met games ben ek niks,een ps2 console daarentegen zou ek wel willen.

Ik dacht een 65 km/uur gelezen te hebben...

PS 2 console heb ik niet meer maar wel een PS3 console maar die doe ik niet weg
:p :p

ruil je het tegen andere dingen ???

RSSD

Legacy Member
donald20 zei:
PS 2 console heb ik niet meer maar wel een PS3 console maar die doe ik niet weg
:p :p

ruil je het tegen andere dingen ???

Eventueel wel, maar veel zoek ik niet echt.
Een mp3speler en die zal ik wss nieuw kopen...
Je kan altijd proberen natuurlijk.

donald20

Legacy Member
en merk is da dan ?
en hoeveel kost die benzine en waar kunt ge da krijgen ??

speedy1991

Legacy Member
dus ge zou da nog willen ruilen voor nen ps2 met games?

hoeveel games dan?

Darkwing Duck

Legacy Member
donald20 zei:
en merk is da dan ?
en hoeveel kost die benzine en waar kunt ge da krijgen ??

Kost rond de 8-10euro per liter. Kunt ge krijg in modelbouwwinkels zoals albatros.ws

RSSD

Legacy Member
speedy1991 zei:
dus ge zou da nog willen ruilen voor nen ps2 met games?

hoeveel games dan?

Bwa, ge stelt maar iets voor,dan zien we wel...

donald20 zei:
en merk is da dan ?
en hoeveel kost die benzine en waar kunt ge da krijgen ??

Het merk doet er niet echt toe,je kan die krijgen op verschillende webwinkels,bij aankoop geef ik er wel een paar,geen probleem.
Er zijn natuurlijk ook RCwinkels in Belgie hé.

|Chaos| zei:
Kost rond de 8-10euro per liter. Kunt ge krijg in modelbouwwinkels zoals albatros.ws

Idd, Er zijn Nederlandse shops en wss ook wel Belgische...

RSSD

Legacy Member
yakmodder zei:
Hoe oud is dat ongeveer?

De vorige verkoper zegt er haast niet mee gereden te hebben, ma ja,hij zei zo veel:doh:
Alleen al aan de banden kunt ge zien dat em liegt, met andere woorden, ik weet het niet ;)

linux

Legacy Member
niet veel is relatief he, 1 bandensetje erdoor rijden is in mijn ogen nog altijd niet veel...

RSSD

Legacy Member
linux zei:
niet veel is relatief he, 1 bandensetje erdoor rijden is in mijn ogen nog altijd niet veel...

Volledig akkoord,maar als ik hem letterlijk moet quoten, een 3tal seconden...

linux

Legacy Member
dan heeft hij inderdaad gelogen, mja op 3 seconden is het ding nog niet eens gestart he....

escro

Legacy Member
+ memorycard 2 controllers .in doos. grijze uitvoering. alles compleet

RSSD

Legacy Member
escro zei:
+ memorycard 2 controllers .in doos. grijze uitvoering. alles compleet

Lijkt me wel ok ja.

Is het de oude of de nieuwe versie ?
Geen problemen met aflezen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan