fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
ik heb hier al een hele tijd een ongebruikte dimschakelaar liggen die normaal gezien voor mijn kamer zou gebruikt worden, hij komt van de gamma en is vh merk niko, ik heb hem 43€ betaald excl de knop, plaatje en rand (7€)
beide zijn appart verkrijgbaar
bieden excl verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
ik heb hier al een hele tijd een ongebruikte dimschakelaar liggen die normaal gezien voor mijn kamer zou gebruikt worden, hij komt van de gamma en is vh merk niko, ik heb hem 43€ betaald excl de knop, plaatje en rand (7€)
beide zijn appart verkrijgbaar
bieden excl verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt

