Archief - Nieuwe vest Carthart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
't Was een cadeau maar ik draag zoiets niet. Ze is nagelnieuw en enkel eens gepast. Maat is medium, kaartje hangt er nog aan!

minimumprijs is 35 euro, onderbieden heeft totaal geen zin. GEEN off topic-> report

Verzending is 4.95 euro met de post, afhalen kan ook...

chhr0.jpg

Trench

Legacy Member
hoe dik en groot moogt ge voor die vest zijn :)?
past hij voor iemand van 1.85m?

Duc1n0

Legacy Member
is het een strak vestje? Ik bedoel dus zit hij spannend? Ik heb intresse enkel schrik voor de maat en ik draag echt niet graag kleding die te groot is.
Mijn normale maat is S en M.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik ben zelf een meter 85 en zit als gegoten, maat is echt perfect. Spant zo een beetje aan...

Trench

Legacy Member
en hoe dik zijt gij :)
ik ben nu niet direc dik, maar de smalste ben ik ook zeker nie :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Trench zei:
en hoe dik zijt gij :)
ik ben nu niet direc dik, maar de smalste ben ik ook zeker nie :)

Ik weeg 79 kg, en vrij gespierd wel met stevige borstkas (neen, totaal niet om te stoefen maar 't is zo)

Vestje zit mij werkelijk als gegoten, spant aan zoals al gezegd

Trench

Legacy Member
haha, perfect:)
Btw, foto achterkant misschien? Ik "denk" dat het volledig zwart is?
Of staat er toch nog wat op

Reucht+

Legacy Member
Vwolla, verkocht. 40€ inc, vandaag opsturen aub. Ik kan vnv om 18u storten.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Reucht+ zei:
Vwolla, verkocht. 40€ inc, vandaag opsturen aub. Ik kan vnv om 18u storten.

euh sorry maar ik stuur pas op als 't geld effectief op mijn rekening staat...

Reucht+

Legacy Member
Logisch :p PM je rekening nummer, ik ga proberen op werk te storten en u een screenshotje te mailen.

edit: Als je bij Dexia zit, dan is het onmiddellijk trouwens.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Reucht+ zei:
Logisch :p PM je rekening nummer, ik ga proberen op werk te storten en u een screenshotje te mailen.

edit: Als je bij Dexia zit, dan is het onmiddellijk trouwens.

Wil er niet lastig over doen maar wil het gewoon op mijn rekening hebben eer ik verzend. Trouwens 35 is de minimumprijs en ik wil iedereen de kans geven, laat het openstaan tot woensdag en diegene die dan geboden heeft mag 't hebben. 40 inc is goed voor mij als er niemand hoger heeft geboden tegen dan. Geen probleem als dat te lang duurt voor u dat begrijp ik :)

Reucht+

Legacy Member
Wel, ik ga dit vergeten, dus houd me op de hoogte (via PM) van eventuele boden en wanneer ik moet storten. Ik betwijfel trouwens of iemand nog hoger gaat bieden, maar kan natuurlijk altijd :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
De beste meneer hierboven is gebanned maar per mail zei hij me dat hij het zeker zou nemen indien geen hogere biedingen. Ik zal vanavond afsluiten ipv woensdag...

Reucht%

Legacy Member
Wanneer sluit je exact af? Gemakkelijk zou zijn om 18u, zodat ik ineens mijn andere facturen kan betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan