yourmama
Legacy Member
ik verkoop de multigym die bij ons thuis staat. Aangezien ik al een tijdje terug een fitnessabonnement heb, is het niet de moeite om deze te houden.
Er ligt 100 lbs op ( 45,5 kg ),
Het apparaat is in vrij goede staat, hier en daar is er wat verf af.
Alles hangt en zit nog stevig vast
zoals te zien is op de foto' kan je tal van oefeningen doen: buiten de mogelijkheid om de benen en borst te trainen is er zowel onder- als bovenaan de mogelijkheid om de "hendel" te hangen zodat je ook de armen, schouders en rug kan trainen.
foto 1
Onder de 65 € afgehaald verkoop ik hem niet, voor de rest niet echt een meneemprijs. Ik plaats deze ook nog op kapaza enzo
Er ligt 100 lbs op ( 45,5 kg ),
Het apparaat is in vrij goede staat, hier en daar is er wat verf af.
Alles hangt en zit nog stevig vast
zoals te zien is op de foto' kan je tal van oefeningen doen: buiten de mogelijkheid om de benen en borst te trainen is er zowel onder- als bovenaan de mogelijkheid om de "hendel" te hangen zodat je ook de armen, schouders en rug kan trainen.
foto 1
Onder de 65 € afgehaald verkoop ik hem niet, voor de rest niet echt een meneemprijs. Ik plaats deze ook nog op kapaza enzo
foutje denk