Darkwing Duck
Legacy Member
Hey,
Hierbij zet ik grotendeels mijn modelbouwhobby te koop. Ik heb er geen tijd meer voor, het is niet meer te combineren met (toekomstige) studies en andere interesses. Alles staat hier toch maar stof te vangen en als student kan ik het geld goed gebruiken. Alles is in goede staat. Voor ik het verkoop geef ik alles nog eens een onderhoudsbeurt en zie ik dat alles tiptop in orde is.
Ik verkoop mijn Mugen MTX-3 Pro spec met alles erbij. Hij is volledig rijklaar op nitro na. Dit is ongeveer wat het allemaal omvat:
- Mugen MTX-3 Prospec
- ontvangeraccu
- 2 body's (1 ervan is wel zo goed als volledig naar de maan
)
- Robbe FS 250T digitale stuurservo
- Futaba s3003 en nieuwe s3001 (=3003 met lager) servo (rem/gas)
- Mega ZX12 Race met mega uitlaat, zeer goed staat
- Novamugen MR12 met novarossi uitlaat, motor is in mindere staat als de mega, goed als oefen motor
- 7 sets van 2 nieuwe banden zowel voor als achter, verschillende shores + 1 set rondom regenbanden
- alle lagers dubbel
- 2 extra koppelingen (nieuw 80 euro/stuk)
- extra tandwielen/snaren/...
- enorm veel reservestukken (maar dan ook echt alles)
- 2 chassisplaten, 1 compleet nieuwe, verzonken
- smeermiddeltjes
- drijfstangen + gloeipluggen
- alle vijzen, wielmoeren, ... driedubbel
- extra shocktower (carbon)
- one-way
- Mugen startbox met 4x 3600mAh accu's (2 als reserve)
- extra luchtfilters
- luchtfilterolie
- afterrun-olie
- laadkabel voor de ontvangeraccu
- verensets
- tankbus
- gloeiplugdriver met lader
- 8 nieuwe AA oplaadbare 2700mah accus
- nieuw tempgun
- vliegwielsleutel, hudy gloeiplugsleutel, koppelingsleutel
Eventueel doe ik mijn attack2 zender en TLP snellader er ook bij. Als er interesse in ander gereedschap zoals zeer degelijke facom imbussen, tangentjes, dopsleuteltjes,… kan ik die er ook bijdoen.
Als er iets niet duidelijk is, of je meer infomatie wil mag je het altijd vragen of me pm’en. Ik ben van Antwerpen, als je een kijkje wil komen nemen ben je altijd welkom. Er zijn foto’s bijgevoegd, Die van mijn auto zijn vrij onduidelijk omdat die met mijn gsm gemaakt zijn. Als je er duidelijkere van wil, vraag ik wel de digicam van men zus.
http://img215.imageshack.us/img215/8269/dsc00063yl7.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/4375/dsc00064jq9.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/9405/dsc00065ma9.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/1894/dsc00283qk8.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/5568/dsc00061dj7.jpg
Minimumprijs: 450 euro
Richtprijs: 500 euro
Dit staat ook op verschillende andere fora en wordt ook verkocht in vriendenkring. Ik behoud mij het recht niet te verkopen als de prijs mij niet aanstaat...
Mvg Hathi
Hierbij zet ik grotendeels mijn modelbouwhobby te koop. Ik heb er geen tijd meer voor, het is niet meer te combineren met (toekomstige) studies en andere interesses. Alles staat hier toch maar stof te vangen en als student kan ik het geld goed gebruiken. Alles is in goede staat. Voor ik het verkoop geef ik alles nog eens een onderhoudsbeurt en zie ik dat alles tiptop in orde is.
Ik verkoop mijn Mugen MTX-3 Pro spec met alles erbij. Hij is volledig rijklaar op nitro na. Dit is ongeveer wat het allemaal omvat:
- Mugen MTX-3 Prospec
- ontvangeraccu
- 2 body's (1 ervan is wel zo goed als volledig naar de maan
)- Robbe FS 250T digitale stuurservo
- Futaba s3003 en nieuwe s3001 (=3003 met lager) servo (rem/gas)
- Mega ZX12 Race met mega uitlaat, zeer goed staat
- Novamugen MR12 met novarossi uitlaat, motor is in mindere staat als de mega, goed als oefen motor
- 7 sets van 2 nieuwe banden zowel voor als achter, verschillende shores + 1 set rondom regenbanden
- alle lagers dubbel
- 2 extra koppelingen (nieuw 80 euro/stuk)
- extra tandwielen/snaren/...
- enorm veel reservestukken (maar dan ook echt alles)
- 2 chassisplaten, 1 compleet nieuwe, verzonken
- smeermiddeltjes
- drijfstangen + gloeipluggen
- alle vijzen, wielmoeren, ... driedubbel
- extra shocktower (carbon)
- one-way
- Mugen startbox met 4x 3600mAh accu's (2 als reserve)
- extra luchtfilters
- luchtfilterolie
- afterrun-olie
- laadkabel voor de ontvangeraccu
- verensets
- tankbus
- gloeiplugdriver met lader
- 8 nieuwe AA oplaadbare 2700mah accus
- nieuw tempgun
- vliegwielsleutel, hudy gloeiplugsleutel, koppelingsleutel
Eventueel doe ik mijn attack2 zender en TLP snellader er ook bij. Als er interesse in ander gereedschap zoals zeer degelijke facom imbussen, tangentjes, dopsleuteltjes,… kan ik die er ook bijdoen.
Als er iets niet duidelijk is, of je meer infomatie wil mag je het altijd vragen of me pm’en. Ik ben van Antwerpen, als je een kijkje wil komen nemen ben je altijd welkom. Er zijn foto’s bijgevoegd, Die van mijn auto zijn vrij onduidelijk omdat die met mijn gsm gemaakt zijn. Als je er duidelijkere van wil, vraag ik wel de digicam van men zus.
http://img215.imageshack.us/img215/8269/dsc00063yl7.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/4375/dsc00064jq9.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/9405/dsc00065ma9.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/1894/dsc00283qk8.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/5568/dsc00061dj7.jpg
Minimumprijs: 450 euro
Richtprijs: 500 euro
Dit staat ook op verschillende andere fora en wordt ook verkocht in vriendenkring. Ik behoud mij het recht niet te verkopen als de prijs mij niet aanstaat...
Mvg Hathi