duksie
Legacy Member
Hoi,
'k verkoop ne fiets:
Vorig jaar is per ongeluk gewonnen op nen tombola.
- Reden van verkoop: had al ne fiets + rij liever met den otto + staat in de weg
De fiets zelf is niks bijzonder. Het zal zeker geen superkwaliteit of zo zijn maar het ziet er zeker deftig uit. 18 versnellingen van Shimano
Ongeveer 3 km mee gereden
MinPrijs: 50 Euro
http://users.pandora.be/DuksiE/fiets.jpg
Ben van Kruibeke
'k verkoop ne fiets:
Vorig jaar is per ongeluk gewonnen op nen tombola.
- Reden van verkoop: had al ne fiets + rij liever met den otto + staat in de weg
De fiets zelf is niks bijzonder. Het zal zeker geen superkwaliteit of zo zijn maar het ziet er zeker deftig uit. 18 versnellingen van Shimano
Ongeveer 3 km mee gereden
MinPrijs: 50 Euro
http://users.pandora.be/DuksiE/fiets.jpg
Ben van Kruibeke
.. .ik ben female dus het is sowieso mijn ding niet "ik zat er niet gemakkelijk op" en heb me vorige maand gewoon een nieuwe dames fiets gekocht... het is zeker wel een fiets voor volwassenen