Archief - mountainbike GT zasker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T0MCAT

Legacy Member
Te koop semi-profesionele mtb:

GT zasker (frame)
Manitou black vork met mogelijkheid voor schijfrem te plaatsen (kostte alleen al 600euro)
downhill stuur 3T
derailleur achter XT pas vernieuwd samen met tandwielen en ketting
deraileur voor LX
Magure D remmen met beugels (beste remmen die er zijn)
cateye km teller
De pedalen op de foto zijn vervangen door Shimano PD-M647 SPD (nagelnieuw 80€)
mavik velg voor
hoge velg met twisted spoke achter

Grtz

Tom

ps: 'k heb wel alle plakkers verwijderd, is dus nu volledig alu.

Fiets was nieuw rond de 2000euro, gaat nu weg voor 700€


ikbenben

Legacy Member
Zalig fietske :drool:

Ik heb op mijn Giant ook twisted spokes maar op het voorwiel.
Mij werd dit afgeraden op het achterwiel omdat daar teveel kracht komt op te staan.

T0MCAT

Legacy Member
Ik dacht terug wat te gaan sporten maar helaas game ik toch liever ;)
Mag nu weg voor slechts 500 euro !!!

desolation

Legacy Member
twisted spoke op ne hardtail? das enkel nuttig om extra demping te geven bij downhill en trailbiking, maar voor cross country en allroad mtb's is da enkel goed om uw feeling met de weg te verzieken. en ze zijn dan nog is een pak rapper kapot dan gewone wielen

Peewee

Legacy Member
Hoe oud is die fiets eigenlijk? Want je kan duidelijk geen remschijf plaatsen op het kader.

iTzStevee

Legacy Member
Die fiets is me echt geen €500 meer waard, ben al tijdje van plan om Mountainbike aan te schaffen, maar dit.. buh :D

T0MCAT

Legacy Member
D-Fekt zei:
Die fiets is me echt geen €500 meer waard, ben al tijdje van plan om Mountainbike aan te schaffen, maar dit.. buh :D
Koop jij dan maar lekker een mtb van 500euro in de carrefour, want je bent blijkbaar een echte kenner :crazy:


chaseside zei:
Welke maat heeft het kader?
En hoe groot zijt gij?

mt 47 ben zelf 1,88 m

Peewee zei:
Hoe oud is die fiets eigenlijk? Want je kan duidelijk geen remschijf plaatsen op het kader.

Is inderdaad al enkele jaartjes oud maar ketting en tandwielen zijn pas vervangen. En waarom zou je een remschijf willen? Da's vooral bling bling en goed voor op de openbare weg maar offroad met modder en zand zijn die rap om zeep. Google maar eens op magura remmen die ik erop heb staan dan weet je snel dat dit een van de beste remmen zijn die je kan kopen.

spilliespeedy

Legacy Member
even koper bijstaan, heb zelf ook magura remmen en wil die van geen kanten wisselen tegen disc's. Betere remkracht, indien veel modder, neem je gewoon reserve remblokjes mee en zijn op 1-2-3 vervangen.

500 euro is een mooie prijs, vooral kwa afwerking.

Probeer ook eens www.mountainbike.be forum om te verkopen

bij deze free up :D

T0MCAT

Legacy Member
Voila, zo zie je maar dat ik hier niet uit m'n nek sta te lullen :)
Dus, slechts 500 eurotjes voor deze hoogwaardig afgewerkte fiets !

Uloga

Legacy Member
Ik koop hem niet, reden: Ik game ook veel liever :p even een upje :D

desolation

Legacy Member
Bwa, ik heb zelf gereden met Magura HS33 en rij nu met Formula Oro K18 discs. Beiden hebben hun voor en nadelen.
Met rimbrakes slijten je dure velgen, en als er veel modder ligt slippen die ook gewoon door.
Discs zijn natuurlijk kostelijker, en in modder/als ze nat zijn piepen ze wel, maar ze verliezen geen remkracht tov rimbrakes die dat wél doen. Niet dat je in dit land ooit zoveel remkracht nodig hebt tenzij je zware downhills gaat doen in de ardennen, maar daar is deze fiets toch niet voor geschikt :)

500EUR is een nette meeneemprijs alleszins, staat een zeer goede vork op en de groep is a-ok in deze prijsklasse. En als de velgen versleten zijn ... een wielsetje vind je al vanaf 100EUR, dus das geen grote kost.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Van waar ben je?

Vraag is serieus, zit daar een max gewicht op? Ik weeg nogal veel (110) en zoek dus een mtb voor beweging enzo. Dus ja, wil wel weten of em wa gewicht kan torsen.

T0MCAT

Legacy Member
Ben van oud-turnhout en ik weeg maar een dikke 5 kilo minder dan jij dus dat moet zeker lukken !

T0MCAT

Legacy Member
Waar zitten hier al die sportievelingen?

Slechts 500 euro voor een top mountainbike !

T0MCAT

Legacy Member
Hmmm, 500 is al een heel scherpe prijs. Zoals ik al eerder zei enkel de voorvork heeft al zoveel gekost.
Als je nu 450 euro zou bieden...;) dan hebben we een deal :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan