Onthou u maar uit mijn thread hier, want uw iTrader en biedgedrag spreken ook boekdelen
wat is dat voor zever?
die itrader is bullshit geloof mij maar, ik heb verschillende positieve deals achter de rug hier op t forum,maar weet je ik ga ni bedelen dude!
dus als je u meeneemprijs geeft en op men kosten verzend ,(is het mogelijk pom fotootjes te zien)?
dan verkoop je ze en ik koop ze ,simpel no itrader enz....
ik ben hier ook al geript door iemand voor een vertrouwenshending en dit voor 30euro!
nadathij itrader had gekregen dus dont talk about itrader to me!
zie maar zelf als je me niet gelooft nevermind!
suc6 doei