Archief - Mercedes 200 (1987)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nTFs

Legacy Member
Mercedessen uit die periode behoren tot de beste die ooit gemaakt zijn.
Oerdegelijk.
Free up.

Firedwarf

Legacy Member
Ge zou het nie zeggen ma voor iemand die van tuning houd is dit de ideale wagen om up te pimpen :) Zeer stabiele wagenbasis, ijzeren chasis nog maw beensterk niet gelijk die synthetische rommel van tegenwoordig. Stevige motor die extra pk's kan krijgen door wa gesleutel als ook ruime luxe en een grote basis voor stroomdiferentielen om bv laptops en dergelijke aan te sluiten ( batterij van deze mercedesreeks is namelijk dezelfde asl de toenmalige lichte camionetten en eigenlijk iet te zwaar voor deze wagen waardoor ze extra power leverden)

Free upje , zalige wagen jammer dat ik niks met mijn handen kan tunen, anders was deze zeker weg :)

Klein opmerking naar de verkoper toe misschien:
Foto's van binnenbekleding zouden leuk zijn
Is het onderhoudsboekje compleet erbij en in orde?
Ik zie kleine vlekjes van roest, duidelijkere foto eens van maken?
Verder nog opmerkingen?

sebbonny

Legacy Member
Firedwarf zei:
Ge zou het nie zeggen ma voor iemand die van tuning houd is dit de ideale wagen om up te pimpen :) Zeer stabiele wagenbasis, ijzeren chasis nog maw beensterk niet gelijk die synthetische rommel van tegenwoordig. Stevige motor die extra pk's kan krijgen door wa gesleutel als ook ruime luxe en een grote basis voor stroomdiferentielen om bv laptops en dergelijke aan te sluiten ( batterij van deze mercedesreeks is namelijk dezelfde asl de toenmalige lichte camionetten en eigenlijk iet te zwaar voor deze wagen waardoor ze extra power leverden)

Free upje , zalige wagen jammer dat ik niks met mijn handen kan tunen, anders was deze zeker weg :)

Klein opmerking naar de verkoper toe misschien:
Foto's van binnenbekleding zouden leuk zijn
Is het onderhoudsboekje compleet erbij en in orde?
Ik zie kleine vlekjes van roest, duidelijkere foto eens van maken?
Verder nog opmerkingen?

Als ik kan, zal ik foto's maken van de binnenbekleding, ng examens tot vrijdag ;-) het onderhoudsboekje is er bij en volledig ok. Voor die roest zal ik ook voor duidelijkere foto's zorgen, deze zijn idd heel erg klein. Op het keuringspapier stonden 3 puntjes, die moesten nagekeken worden, wat ik zei in openingspost en ook deurdrempel of zoiets? Indien er echt concrete interesde zou zijn, wil ik wel meteen meer foto's trekken.

Firedwarf

Legacy Member
mja is idd het beste, ook geen slecht idee om een foto te maken van het keuringsbewijs
Komt altijd overtuigender over :)
Allé zelf heb ik geen concrete interesse begrijp me nie verkeerd, tracht enkel te helpen... :$

sebbonny

Legacy Member
Firedwarf zei:
mja is idd het beste, ook geen slecht idee om een foto te maken van het keuringsbewijs
Komt altijd overtuigender over :)
Allé zelf heb ik geen concrete interesse begrijp me nie verkeerd, tracht enkel te helpen... :$

hehe, ik zal proberen da morgen tr doen als ik tijd heb!

Firedwarf

Legacy Member
OFFTOPIC
desolation
kernenergie
(maw lees de thread es ne keer jom)

@ sebbonny ook nie geheel onbelangrijk is te weten oft van eerste eigenaars is of 3de hands ofzo? Zijn er al grote stukken vervangen geweest? Bv revisie van de motor, recente plaatsing van nieuwe remschijven ofzo

sebbonny

Legacy Member
Ik verkoop hem eigelijk voor, laat ons zeggen, een suikernonkel van mij, en hij is idd de eerste eigenaar. Zal hem morgen eens vragen of er al dingen vervangen zijn.

sebbonny

Legacy Member
upke nr 1

Met examens nog geen tijd gehad voor extra foto's (mits echte concrete interesse kan ik hier snel voor zorgen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan