Archief - Magnetisch prikbord.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azziplekkus

Legacy Member
Ik heb hier nog een magnetisch prikbord om aan de muur te hange staan.

heb het nog nooit gebruikt omdak gwn geen plaats had om het omhoog te hangen.

Alles zit er nog bij, behlave het stiftje om mee te schrijven. Maar dat kan je in elke winkel wel vinden ;) (behalve de condoshop)

Het bord is dus 44X44CM groot met aluminium kader.

6gekleurde magneten erbij in de vorm van een hand+iets grotere magtneet met stifthoudertje eraan erbij.

Al het bevestigingsmateriaal voor aan de muur is er ook nog bij.

Er is ook een handig bakje voor onderaan te hangen ook bij.

Alles is dus perfect inorde aan dit bord, is nog nooit gebruikt geweest.
Behalve de doos is een bekke kapot. Maarja... die gaat ge denk ik ook wel nie ophange he :p

ik zou er graag toch nog een deftige 40 euro voor hebben, maar doe maar een bod en als het mij aanstaat dan is het verkocht ;)

reden van de verkoop: geen plaats hier

EXCL. bieden!

En ik behoud mij het recht etc. etc.



foto's komen nog ;)

azziplekkus

Legacy Member
foto's:
doos:
SS100258.jpg

SS100257.jpg

SS100256.jpg

SS100255.jpg

magneetbord zelf met een paar magneetjes:
SS100254.jpg

Firedwarf

Legacy Member
kan me vergissen maar dit is volgens mij geen prikbord maar een whiteboard :)

azziplekkus

Legacy Member
welja... hetzelfde :p

eerder grijs maar ale :p

en please zeg da de foto's goe genoeg zijn want ik hem derjust mijn stiefpa wakker gemaakt me gigantisch veel lawaai...door die foto's te trekke...

Firedwarf

Legacy Member
foto's zijn goe maareuh hoezo wakker gemaakt? Werkt gij nog met zo ne camera uit de westerns met zelfontstekingsmechanisme ofzo? :p

redostrike

Legacy Member
Misschien nog locatie aangeven voor eventuele afhaling.

Is eigenlijk wel veel wat ge ervoor vraagt kijk maar hier eens: http://www.overtoom.be/nl/magnetische-set-7-delig_nl76703525.html
dees is ongeveer even groot (paar centimeters verschil) daar zit ook nog veel meer bij dan wat u aanbied.

en da is top kwaliteit. Deze dingen vinden ook in de club voor een goeie 15 - 25 euro (afhankelijk van de grote) sommige blokkers hebben er ook (ok is wel minder van kwaliteit maar ook niet zo prijzig). Alé het is ni dat ge ni moogt vragen wa je wilt maar het is gewoon nen tip.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan