azziplekkus
Legacy Member
Ik heb hier nog een magnetisch prikbord om aan de muur te hange staan.
heb het nog nooit gebruikt omdak gwn geen plaats had om het omhoog te hangen.
Alles zit er nog bij, behlave het stiftje om mee te schrijven. Maar dat kan je in elke winkel wel vinden
(behalve de condoshop)
Het bord is dus 44X44CM groot met aluminium kader.
6gekleurde magneten erbij in de vorm van een hand+iets grotere magtneet met stifthoudertje eraan erbij.
Al het bevestigingsmateriaal voor aan de muur is er ook nog bij.
Er is ook een handig bakje voor onderaan te hangen ook bij.
Alles is dus perfect inorde aan dit bord, is nog nooit gebruikt geweest.
Behalve de doos is een bekke kapot. Maarja... die gaat ge denk ik ook wel nie ophange he
ik zou er graag toch nog een deftige 40 euro voor hebben, maar doe maar een bod en als het mij aanstaat dan is het verkocht
reden van de verkoop: geen plaats hier
EXCL. bieden!
En ik behoud mij het recht etc. etc.
foto's komen nog
heb het nog nooit gebruikt omdak gwn geen plaats had om het omhoog te hangen.
Alles zit er nog bij, behlave het stiftje om mee te schrijven. Maar dat kan je in elke winkel wel vinden
(behalve de condoshop)Het bord is dus 44X44CM groot met aluminium kader.
6gekleurde magneten erbij in de vorm van een hand+iets grotere magtneet met stifthoudertje eraan erbij.
Al het bevestigingsmateriaal voor aan de muur is er ook nog bij.
Er is ook een handig bakje voor onderaan te hangen ook bij.
Alles is dus perfect inorde aan dit bord, is nog nooit gebruikt geweest.
Behalve de doos is een bekke kapot. Maarja... die gaat ge denk ik ook wel nie ophange he

ik zou er graag toch nog een deftige 40 euro voor hebben, maar doe maar een bod en als het mij aanstaat dan is het verkocht

reden van de verkoop: geen plaats hier
EXCL. bieden!
En ik behoud mij het recht etc. etc.
foto's komen nog

