Archief - Life size Scarface bust van Sideshow 450€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dikken Billie

Legacy Member
450€ is de minimum prijs, voor minder houd ik hem dus bij.

Gemaakt door Sideshow, een van de top bedrijven in de wereld van collectibles. Slechts 60 van gemaakt!

Malkavian

Legacy Member
399$ op hun site btw dus beetje overprices, wel uitverkocht.
kwou dak het geld had dan was je er vanaf :)

Dikken Billie

Legacy Member
Uitverkocht is hier het sleutelwoord. Zal zo even een paar voorbeeldjes geven van andere uitverkochte Sideshow beelden: Dr Doom PF, op hun site iets van een 330$ => gaat nu zelden onder de 1000$ op ebay. Xmen vs sentinel #1 exclusive 330$ op hun site => zelden onder de 1500$ op ebay. Kan zo nog even doorgaan :)

Malkavian

Legacy Member
Dikken Billie zei:
Uitverkocht is hier het sleutelwoord. Zal zo even een paar voorbeeldjes geven van andere uitverkochte Sideshow beelden: Dr Doom PF, op hun site iets van een 330$ => gaat nu zelden onder de 1000$ op ebay. Xmen vs sentinel #1 exclusive 330$ op hun site => zelden onder de 1500$ op ebay. Kan zo nog even doorgaan :)

Das een feit, die Xmen statue met Cyclops en Colossus met lichtjes is KWIJL

Mja uitverkocht, er zijn mensen die die aankopen puur en alleen om die op ebay terug te verkopen als ze uitverkocht zijn. Beetje irritant imho

Gromme

Legacy Member
Is dat goed te doen?
Zou het ook wel zien zitten zo'n stats. te kopen om weer te verkopen maar hoe weet je welk erna wat gaat opbrengen? Waar moet je op letten?

Idd SIO : En mijn mede-excuses voor the off-topic.

SIO

Legacy Member
gromme man :rofl:

ik lach dus om het feit dat als iemand dat weet en die dat nu aan het doen zijn zo doorverkopen die niet geneigd zullen zijn jou te vertellen wat te doen, want je wordt dan per definitie toch een concurrent op de markt. Verder lijkt het me iets zoals ticketverkopers: beetje geluk hebben om je tickets verkocht te krijgen alsnog.

excuses voor offtopic!

L.E.D.

Legacy Member
hoe groot is da ding feitelijk ?

En no offense, maar ik vind het altijd grappig dat mensen hier komen zeggen hoeveel het kost op ebay.

BiZi

Legacy Member
Van waar ben je? Zoiets zou ik liever niet via de post willen verzenden.

Mvg

mythe

Legacy Member
Gromme zei:
Is dat goed te doen?
Zou het ook wel zien zitten zo'n stats. te kopen om weer te verkopen maar hoe weet je welk erna wat gaat opbrengen? Waar moet je op letten?

Idd SIO : En mijn mede-excuses voor the off-topic.
Geen commerce in het bloed zeker?
Zo start je al niet ook, da's gewoon diefstal in principe. da's pas mensen afzetten.

Als je het persé wilt weten, je koopt beelden dat bij iedereen aanslaan, zoals x-Men, Batman, ...

En verkoopt ze terug op veilingsites zoals eBay.

Maar wat is daar tof aan, zo u geld verdienen? Mensen afzetten?
Koopt zo is iets aan voor te testen en kan je het toevallig duurder door verkopen, dan versta ik het. Maar puur kopen om met opzet winst te maken omdat ze uitverkocht zijn vind ik maar zielig + niet echt professioneel.

EvilTwin

Legacy Member
Mensen afzetten? Iets kopen en daarna met winst verkopen is geen afzetterij he. Er is niemand bedrogen : de koper weet perfect hoeveel hij eraan geeft en de verkoper bedriegt toch niemand want hij geeft waarvoor hij betaald wordt?

Dan zijn volgens jouw defenitie de verkopen van alle zeldzaamheden, kunstwerken ed ook afzetterij?

Sorry voor de off-topic!

Malkavian

Legacy Member
L.E.D. zei:
hoe groot is da ding feitelijk ?


Product Type: Life-Size Bust Product Size: 20" H (508mm) x 11" W (279mm) x 11" D (279mm)* Est. Box Size: 24" (610mm) H x 14" (356mm) W x 14" (356mm) D* Product Weight: 30.00 lbs (12.96 Kg) *
recht van de sideshow site :)

Idd mega irritant als mensen dat doen, (btw ik beschuldig thread starter daar alles behalve van hé)
Maar waar ik ook de zenuwen van krijg en dat was paar maanden geleden hier, zo een beeld winnen via wedstrijd en dan verkopen omdat je toch geen plaats hebt voor een veel te dure prijs.
Hatelijk, doe dan gewoon niet mee aan die wedstrijd als het je toch niet interseerd wat je gaat winnen. imho

Evil twin, als je dit koop puur en alleen om gebruikt te maken van de schaarsheid en de exclusiviteit om het daarna aan woeker prijzen door te verkopen dan vind ik dat mensen afzetten. Want door zo'n gieren kan de gewone man die het leuk vind het niet kopen aan de normale prijs.

OFF TOPIC AGAIN :(

Dikken Billie

Legacy Member
Geen probleem voor de off topic mensen, statues zijn men hobby dus dat mag gerust allemaal besproken worden.

Kopen met de intentie duurder door te verkopen (a.k.a. "flippen") is indd klote voor de echte collectors. Heb tot hiertoe nog niets van een flipper moeten kopen dus so far so good :) Dat is ook niet mijn bedoeling bij deze verkoop, ik verkoop het aan de huidige marktwaarde (zou dom zijn eronder te gaan) omdat het niet in mijn collectie past. (als ik voor de winst zou willen verkopen zou ik men Xmen vs sentinel #1 wel wegdoen ;))

Paar antwoorden:

is dus indd life size, ongeveer zo groot als een echt hoofd

kan in merksem geleverd worden Bizi

Grtz,

BiZi

Legacy Member
Is hij echt 100% in orde, geen schrammen/krassen/deukjes/... ?

Ik heb al vaker zaken van Sideshow laten overkomen en het gebeurd wel eens dat er iets aan mankeert. (Ze lossen dat altijd wel op, door een nieuw te sturen etc., maar leuk is anders)

Onder de 450 ga je resoluut niet?

Merci alvast!

Grtz, Alec

Dikken Billie

Legacy Member
100% nieuwstaat. Heeft in een stofvrije, zonlichtvrije kamer en dan nog achter glas gestaan. 450 is indd de laagste prijs. Tis ook omda ik geld nodig heb, ni da ik er persé vanaf wil. Past mss niet in men collectie maar hem wegdoen is geen vreugdevolle zaak if you know what I mean :)

Malkavian

Legacy Member
Dikken Billie zei:
Kopen met de intentie duurder door te verkopen (a.k.a. "flippen") is indd klote voor de echte collectors. Heb tot hiertoe nog niets van een flipper moeten kopen dus so far so good :) Dat is ook niet mijn bedoeling bij deze verkoop, ik verkoop het aan de huidige marktwaarde (zou dom zijn eronder te gaan) omdat het niet in mijn collectie past. (als ik voor de winst zou willen verkopen zou ik men Xmen vs sentinel #1 wel wegdoen ;))

Add me eens op MSN als je wilt ;) Kheb enkele vragen ivm sideshowtoy enazo ;) cheers

/me zo jaloers op die Xmen vs Sentinel, heb je die met of zonder lichtjes? Das instant buy die met lichtjes, zonder twijfel ;)

Gromme

Legacy Member
Mensen die me er toch bij kunnen 'helpen' zoals mss de TS mogen me gerust pm'en.

En deze dingen zijn natuurlijk gemaakt voor de liefhebbers maar tevens ook voor degene die er wat aan willen verdienen. Anders zouden ze geen beperkte oplagen gaan maken. Ok, nee, dat is misschien wat te simpel gesteld.

In ieder geval iemand die hier dingen over wilt uitruilen mag me pm'en of msn toevoegen. Misschien nog een leuk samenwerkingetje.

Sorry voor de supergrote offtopic, man.

Groetjes

BiZi

Legacy Member
Ik gaan passen Billie. Toch bedankt! En succes met de verkoop iig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan