Archief - Koersfiets : Cube Streamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Hallo,

Mijn broer verkoopt zijn koersfiets omdat hij deze te groot gekocht heeft.
Hij heeft hem op kapaza gezet, en ik zet hem hier ook maar eens omdat hier misschien iemand geïnteresseerd is..
Ik citeer hem:

Ik verkoop deze fiets omdat ik hem te groot gekocht heb.
Hij heeft een kleine 500 km op de teller staan, na iedere rit gepoetst en terug ge-oliet.
Fiets is in perfecte staat!!
Framemaat is 58CC!
Nieuwprijs €1349 exclusief extra's zoals shimano flightdeck, carbonnen drankhouder..

Frame Alu 7005 2-fach konifiziert

Vork Deda Black Force
Balhoofdstel

Stuur Ritchey
Stuurpen Ritchey

Zadelpen Scape
Zadel Scape

Crankset Shimano Ultegra
BB set Shimano Ultegra
Achter Derailleur Shimano Ultegra
Voor Derailleur Shimano Ultegra
Rem Shimano Ultegra
Rem Hendel Shimano Ultegra
Shifter Shimano Ultegra
Casette Shimano Ultegra
Ketting Shimano Ultegra

Velg Shimano WH-R 550
Naven Shimano WH-R 550
Spaken Shimano WH-R 550

Voorband Schwalbe Stelvio
Achterband Schwalbe Stelvio

Voor foto's:
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accessoires/Koersfietsen/6195470/Cube_Streamer.html

Meeneemprijs: 1000€

Hij riskeert het niet om nog te rijden om eventueel kwetsuren op te lopen.
Daarmee wil hij ook zo snel mogelijk een nieuwe fiets zodat hij terug kan gaan fietsen.
Dit is een zeer mooie prijs voor deze fiets!

GaMe®

Legacy Member
Anjooh zei:
Kan er ook geruild worden met PC materiaal?

grtz

Neen, hij is niet bezig met pc dingen, en hij gaat uiteraard een nieuwe fiets op maat kopen.
Ik zal morgen eens vragen welke maat dit is.

GaMe®

Legacy Member
SpY^ zei:
op kapaza staat 58CC center tot center dus

Inderdaad. Hij heeft het op Kapaza aangepast, was ik nog niet van op de hoogte.
Heb dit nu ook veranderd in mijn beginpost.

Is trouwens een hele mooie fiets.
Zal hem eens vragen om wat grotere foto's te plaatsen.

Aggr0

Legacy Member
denk een 1000€mooie prijs is voor die fiets....

zou zelf willen bieden, maar twijfel nog...

GaMe®

Legacy Member
Ik heb het mijn broer gevraagd.
Wie er 1000 euro voor geeft mag hem meteen komen halen.
Hij riskeert het niet om nog te rijden om eventueel kwetsuren op te lopen.
Daarmee wil hij ook zo snel mogelijk een nieuwe fiets zodat hij terug kan gaan fietsen.

GaMe®

Legacy Member
Hij heeft een bod van 900€.
Als er tegen morgen niemand overgaat, wordt hij verkocht aan die persoon.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan