Archief - Kitepakket € 400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Dit bevat de kite, bord en gordel. (Hier zit alles in om te kitesurfen!!)
http://users.skynet.be/els16673/P1020816.JPG

*Bij de kite zit dan ook een “chikkenloop”. Deze dient om de kite aan de gordel vast te maken, tevens ook als veiligheid om de kite in enkele seconden van de gordel los te maken.
http://users.skynet.be/els16673/P1020813.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020814.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020815.JPG

*Bij het bord zit ook een leash om aan de gordel vast te maken zodoende je uw bord nooit kan verliezen.
http://users.skynet.be/els16673/P1020808.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020809.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020810.JPG

* De gordel
http://users.skynet.be/els16673/P1020812.JPG

*De kite
http://users.skynet.be/els16673/P1020802.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020804.JPG
http://users.skynet.be/els16673/P1020806.JPG



Alles is in nieuwstaat en zeer verzorgd!
De kite zijn lijnen en luchtzaken zijn in perfecte staat, geen verduurde rubbers of andere dingen!
Met dit pakket kan je direct op het water!

De prijs bedraagt 400 euro (wat meeneem ook is) (deftige boden worden ook in overweging genomen!!)
*Ik behoud mij het recht van.....



(regio sint-amands)
Ik kan ook leveren in bepaalde regio's maar dat zien we nog wel

Als bonus wil ik er ook nog een kite dvd bij gooien..


Het enigste dat je nog moet kopen is een helm!!!(Als je die leash gebruikt)

offtopic is report

tvp

Legacy Member
merk kite ?
type bord ?
merk bord ?
soort lijnen?
welke broek ?
hoe oud ist ?
reden van verkoop?
mogelijke mankementen ? (nog nooit water gear gezien zonder)

edit : Groote van Kite ?

ptah

Legacy Member
wipika -> aflezen op kite
8.9m² -> aflezen op kite
Liquid force bordje -> ook op foto
Broek? (gordel is maat medium)
Bord is 1.5 jaar ongebruikt

Lijnen 2 lijner, maar ombouwbaar tot 4

Redene van verkoop, ik geraak niet aan de zee, mijn studies nemen teveel tijd inbeslag
Geen mankementen aangezien alles enkele malen gebruikt is !

edit : mijn excuses dat ik het er niet allemaal heb bijgezet!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan