DeWouter
Legacy Member
Ik doe mijn Killzone bodywarmer te koop. Ik heb hem eigenlijk nooit gedragen omdat hij te klein is voor me en ik zowieso nooit bodywarmers draag. Hij is maatje M, en volledig zwart, met rechtsboven op de voorkant een mooi logo van Killzone: Liberation.
Nog zo goed als nieuw dus.
Interesse? Stuur me een pm of reageer hieronder
Nog zo goed als nieuw dus.
Interesse? Stuur me een pm of reageer hieronder