Archief - Juwelen( vanalles )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Du-toube

Legacy Member
( Zijn niet van mij maar van vriendin )

te koop :

1) Hanger in hart vorm (zilver met zirkonia's)
Enkele malen maar gebruikt.
In perfecte staat.
prijs : 14€ exclusief
foto : http://img.2dehands.be/f/normal/31617068_1-hanger-in-hart-vorm-zilver-met-zirkonia-s.jpg

2) Lange oorbellen met zilveren ovale bolletjes aan de uiteinden.
Perfecte staat, zelden gebruikt.
Prijs: 10 €
foto : http://img.2dehands.be/f/normal/31616966-zilveren-oorbellen.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/31616966_1-zilveren-oorbellen.jpg

3) Piercing ( blauw )
Piercing van chirurgisch staal in blauwe kleur.
Nieuw!! (heel belangrijk bij piercings) = NOOIT GEBRUIKT
prijs: 7 €
foto : http://img.2dehands.be/f/normal/31616660-piercing-blauw.jpg

4) Zilveren armband
Zilveren armband met design erin
Slotje werkt goed en zitten geen krassen of niets op.
prijs : 10 €
foto : http://img.2dehands.be/f/normal/31616530-armband-zilver.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/31616530_2-armband-zilver.jpg

5) splinternieuwe VlinderBroche
Deze vlinderbroche in zilver (met zirkonia's) is splinternieuw, gekregen maar nooit gebruikt. Geen schade aan dus en ook zitten alle steentjes er op.
Prijs : 10€
foto : http://img.2dehands.be/f/normal/31616457_1-vlinderbroche-nieuw.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/31616457_3-vlinderbroche-nieuw.jpg


verkoop wegens grote kuis :)

Totaalpakket mag weg voor 45 €

Prijzen zijn EXCLUSIEF verzending, liefst afhalen.
In dilbeek 1703
of in Dadizele 8890 ( tegen kortrijk )

Du-toube

Legacy Member
Komaan,

niemand juwelen kopen voor zijn liefje bvb ? :)
of niemand kopen voor zichzelf?

Du-toube

Legacy Member
ups !

broche en oorbellen zijn verkocht !

( nummer 2 en 5 dus )

Du-toube

Legacy Member
ik schat iets van een 2 € als ik een enveloppe gebruik

Du-toube

Legacy Member
Exclusief = we hebben een deal
inclusief = we hebben geen deal :)

Desert

Legacy Member
khou het op 15 das verzending elk den helft als ge akkoord zijd pmed ge uw gegevens maar dan schrijf ik het over

edit alle 16 dan ge hebt gelijk voor die euro pm me uw gegevens maar

Du-toube

Legacy Member
Ik laat u zo snel mogelijk iets weten goed ?
Had nog iemand die interesse had uit de vriendenkring.
Als hij meer geeft mag hij het hebben :)

Du-toube

Legacy Member
Ah
woeps , verkeerd gelezen ^^

Is goed voor mij :)

kzal je pm sturen met mijn gegevens.

Du-toube

Legacy Member
Bij deze is nummer 1 ook verkocht !
blijft over:

nummer 3 en 4
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan