daimand
Legacy Member
hej,
ik heb hier nog een ipod nano liggen die ik van men zus heb omdat zij nieuwe versie heeft.
het is een 1st generation ( wit ) 2 gig ( ong 500 nr's )
je krijgt ipod, oortjes, en kabel om te verbinden met pc
je moet zelf enkel i tunes op je pc downloaden, sluit ipod aan en itunes vindt hem wel.
bied maar aan : geld/ps3 games naar mijn zin.
greetz,
Daimand
ik heb hier nog een ipod nano liggen die ik van men zus heb omdat zij nieuwe versie heeft.
het is een 1st generation ( wit ) 2 gig ( ong 500 nr's )
je krijgt ipod, oortjes, en kabel om te verbinden met pc
je moet zelf enkel i tunes op je pc downloaden, sluit ipod aan en itunes vindt hem wel.
bied maar aan : geld/ps3 games naar mijn zin.
greetz,
Daimand
hoort bij multimedia 