Archief - iPhone Invisible Shield Full Body Protector !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Hello,

Ik verkoop een Invisible Shield Full Body Protector voor de iPhone, omdat ik per ongeluk 2 heb besteld ...

http://www.youtube.com/watch?v=MmpFOUZoUX0


The invisibleSHIELD™ has its origins in the military where it was designed to protect the leading edges of helicopter blades from getting scratched by rocks and debris. If it can protect helicopter blades spinning at hundreds of miles per hour, imagine what the invisibleSHIELD™ can do to protect your iPhone while in your pocket!

The invisibleSHIELD™ is only .2 milimeters thick making it the slimmest iPhone skin or iPhone cover of its kind. It is so tough, we back it with a lifetime guarantee. So, if it ever does wear or scratch, we will replace it for free, for life.

Mijn vraagprijs is 30 euro wat ik ook betaald heb, er wordt dus geen winst op gemaakt. :)

Mvg Maarten

spookske

Legacy Member
Hallo,

op het filmpje wordt er gezegd dat er ook eentje bijzit voor de achterkant te beschermen maar het wordt niet getoond in het filmpje hoe je dat moet doen of dergelijke. Zit er dus protectie bij voor de achterkan of enkel voor de voorkant?

ExOMaNiaC

Legacy Member
Juist hetzelfde als de voorkant ;) ... De "gel" op de folie spuiten en dan ook met de rubber erover :)

Mvg

spookske

Legacy Member
Ok deal, pm je gegevens maar en zal het geld overschrijven.

=TiT=Divxking

Legacy Member
ik vind het persoonlijk wel een beetje afzet dit, vragen ze hier echt 30 euro voor? Hier in Thailand vind ik dit gerust voor 10 euro, of kwaliteit identiek is kan ik niet garanderen, maar het is ook zo een folie.

Anyway Europe is expensive :)

ExOMaNiaC

Legacy Member
Jep 30 Euro, met de "gel" en de "squizer". Je mag er met een mes op snijden maar je zal niets zien ! Je betaalt deze prijs voor de top kwaliteit, als je deze kwaliteit ook vind voor minder geld dan zouden we dit toch niet kopen zekers ;)

... zo een folietje vol bubbeltjes dat op je gsm zit bij de aankoop dat zal je wel vinden in thailand. Ne keer je iphone afzetten met je vinger en je wrijvt het er gewoon af :D

Maar natuurlijk is dit altijd meer als het waard is, een bedrijf is geen liefdadigheidsinstelling bij mijn weten :crazy:

Frado2005

Legacy Member
jammer dat je niet openstaat voor andere boden, had anders ook wel interesse, maar laat mar dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan